17 Eylül 2007 Pazartesi

Sedef AVCI ile dizi HAKKINDA ilk roportaj

Menekşe benim gibi sessiz, sakin ve çekingen olmasaydı, rahat canlandırabilir miydim bilmiyorum’ diyen Sedef Avcı, Menekşe ile Halil dizisini ve özel hayatını starBOX’a anlattı


KIVANÇ Tatlıtuğ ile başrolü paylaştığı ‘Menekşe ile Halil’ dizisi merakla beklenen Sedef Avcı, 10 yıl profesyonel mankenlik yaptıktan sonra oyunculuğa adım attı. Tescilli güzellerimizden olan 25 yaşındaki Sedef Avcı, bundan sonraki kariyerini oyunculuk üzerine kurmaya karar vermiş. Avcı, podyumlardan oyunculuğa, evliliğinden özel hayatına starBOX’ın sorularını yanıtladı.

  • Menekşe ile Halil’ üçüncü diziniz, değil mi?

    ‘Böyle mi Olacaktı’ ve ‘Yanık Koza’ dizilerinde de oynamıştım; ama bu ilk başrolüm. Menekşe, Berlin’de ailesiyle yaşayan, kendi halinde, sessiz, sakin, içine kapanık ve aile baskısı içinde yaşam mücadelesi veren, pastanede çalışan bir genç kız. Aşık olduğu biri var ama evde kimsenin haberi yok. Tek sırdaşı büyükannesi... Babası 25 bin Euro karşılığında Menekşe’yi evlendiriyor. Fakat Menekşe kocasından gördüğü şiddet yüzünden Berlin’den ayrılıp İstanbul’a kaçıyor. Öyküsünü Elif Şafak, senaryosunu Ece Yörenç ve Melek Gençoğlu yazdı.

  • Sonu mutlu mu bitecek bu aşk hikayesinin?

    Ben de bilmiyorum. Okuduğum bölümlerde Kıvanç Tatlıtuğ ile kavuşamayan iki aşık olarak görünüyoruz. Kim bilir, mutlu sonla bitebilir...

  • Menekşe karakteriyle Sedef Avcı arasında benzerlikler var mı?

    Birçok yönden benzerlikler taşıyoruz aslında. Bana baskı yapan ve şiddet gösteren anne ve babam olmadı ama ben de Menekşe gibi sessiz, sakin, kendi halinde, masum, zaman zaman aşırı sinirlenen ve çekingen davranan biriyim. Menekşe ile hemen hemen aynı karakterde olduğumuz içinde onu canlandırırken çok fazla zorluk çekmiyorum açıkçası. Menekşe karakteri için özel olarak çalıştırıldığım için de onunla tamamen bütünleşmiş hissediyorum kendimi.

  • Bu yaz Gömeç’te çektiğiniz bir de filminiz var...

    Devrim Dağçınar’ın yönettiği ‘Sacayağı’ filmini çektik. Benim ilk sinema filmimdi. Zeki Alaysa, Tarık Pabuççuoğlu gibi usta isimlerle birlikte oynadım.

  • Mankenlik kariyerinizden de bahsedelim mi?

    1997 yılında Elite Model Look yarışmasında birinci olarak mankenliğe ilk adımı atmıştım. 2001 yılında da Miss Turkey Türkiye Güzellik Yarışması’nda ise ikinci seçilerek kraliçe tacı takmıştım. On yılın sonunda artık yolumu oyuncu olarak çizdim. Bundan sonraki kariyerimi oyunculuk üzerine yapacağım. Mankenliğe istesem de devam edemem çünkü neredeyse 24 saat boyunca setteyim.


    Eşim, özleyince sete geliyor


  • Evliliğiniz nasıl gidiyor?

    Son derece mutluyum. Eşimle düzenimizi kurduk ve uyumlu bir biçimde devam ediyoruz.

  • Yakında anne olma fikri var mı?

    Daha 25 yaşındayım ve oyunculuk kariyerimin başındayım. Yazın çektiğim sinema filmi ve hemen arkasından bu dizi film zamanımın büyük bir bölümünün setlerde geçmesine neden oldu. Eşimle son zamanlarda pek sık görüşemiyoruz. Birbirimizi çok özlediğimiz zaman da setlere gelip o beni ziyaret ediyor.
  • 8 yorum:

    Adsız dedi ki...

    sedef ablacıgım çok tatlısın bu hanımefendi kişiligini ne olur bozma başarılar diliyorum dizi mükemmel

    Adsız dedi ki...

    sedef ablacığım evli olduğunu bilmiyodum bu site sayesinde öğrenmiş oldum.ama kıvanç tatlıtuğla çook yakışıyosunuz üzüldüm desem ayıp olmaz herhalde... dizi mükemmel çok başarılı buluyorum böyle devam etsin lütfen dizinin sonu lütfen olumsuz olmasın...çook tatlısınız ikinizde...

    Adsız dedi ki...

    sedef ablacığım evli olduğunu bilmiyordum öğrenince çok şaşırdım ve üzüldüm kıvanç tatlıtuğla birbirinize çok yakışıyorsunuz.Diziye bayılıyorum. Umarım dizinin sonunda kavuşursunuz.

    Adsız dedi ki...

    ya senı cok sevıyorum bn zeynep o kadar masum ve tatlısınkı umarım bu basarın hep davam eder canım

    Adsız dedi ki...

    ya ben bu diziyi çok seviyorum. ama ne zaman biteceğini çok merak ediyorum. kocan kıvanç'la çook yakışıyorsunuz ama kıvanç tatlıtuğ'ylada çoook yakışıyorsunuz dizi lütfen mutlu bitsin...

    g0zde dedi ki...

    Allah, eşinizle mutluluğunuzu daim etsin inş.gerçekten oyunculuğun çok güzel.inş hep böyle devam eder

    Adsız dedi ki...

    bu dizi bir harika her bölümünde ağlıyorum böle bi aşk yoooook dizide kötü seyler olmasın artık cok üzülüyorum tam bı menekse ile halil fanatigim cok yakısıyolar dizi sakın kötü bitmesin yıkılırım yanii başarılarınızın devamını dilerimmm

    Adsız dedi ki...

    sedef abla senı çok beğenerek izlıyoruz çok sade bi güzelliğiniz var alınmayın ama makyajsız daha güzelsınız sizin bir kalem çekmenız yeter yağ çekmıyoruz!!!!
    o mustafa ya sinir oluyorum rol icabıda olsa ondan nefret ediyorum setteyken benım için o varlığa bi tokat atın sorarsa nuray dedı dersiniz'iğrenç bir kışılık ooo

    Menekse ile Halil Bilgi Edinme

    Google