24 Mayıs 2008 Cumartesi

Menekse ile Halil 36-Bolum-FiNAL-TANITIMI



36. Bölüm FİNAL
Menekşe ile Halil’de muhteşem final

Kanal D’nin başrollerinde Kıvanç Tatlıtuğ ve Sedef Avcı’nın oynadıkları sevilen dizisi “Menekşe ile Halil” muhteşem bir final bölümü ile ekrana veda ediyor.

Berlin’de başlayıp, İstanbul’da devam eden büyük aşkın hikayesi, Bosna’ya kadar uzanan final bölümüyle uzun süre hafızalardan silinmeyecek.

Menekşe ve Halil’in aşklarının üzerine yine Mustafa’nın gölgesi düşer. Hastaneden kaçan Mustafa, arkasında yeni izler bırakarak Menekşe ve Halil’in peşinde ilerlemektedir. Yusuf, Lalenin başından geçenleri öğrendikten sonra daha fazla Berlin’de kalamaz ve olayın içyüzünü öğrenmek için İstanbul’a gelir. Yusuf’un gelmesi ailede başka bir heyecana sebep olur.

Yusuf’un Laleye karşı tavrı herkes için çok önemlidir. Süheyla oğlunun başının tekrar derde girmesinden çok endişelenmektedir.

Menekşe ve Halil peşlerindeki tehlikenin farkında değildir. Komiser Ömer, olay büyümesin diye Mustafa’nın hastaneden kaçtığını Menekşe ve Halil’e söylemez ve onları korumak için koruma polisleri görevlendirir. Zeynep, Mustafa’nın kaçtığını öğrenmiştir ama o da komiserin emrine uyup bunu Halil’le paylaşmamak kararı alır. O hala Mithat’tan intikamını nasıl alacağını düşünmektedir.

Menekşe’nin ailesi Berlin’e dönmeyi düşünmektedir. Halil de her şeyi geride bırakıp Menekşe’siyle birlikte Bosna’da yaşamaya, çocuklarını babasının memleketinde büyütmeye karar verir.

Bugüne kadar önlerine çıkan bütün engelleri bir bir aşan Menekşe ve Halil’in aşkları sonsuza dek devam edecektir.
Yorum yapabilirsiniz!

142 yorum:

Adsız dedi ki...

ya ne yaptınız siz ya nası böyle bi senaryo yazarsınız sabahtan beri ağlıyorum zaten başları dertten hiç kurtulmadı mutlu son olsa ne olurdu çok mu gördünüz bunu menekşemle halilime zaten tecavüz sahnesi iğrenç bi senaryoydu bu kadar güzel bi diziyi mahvettiniz(şuan çoook kızgınım o yüzden böyle söylüyorum yinede emeğinize sağlık)

Adsız dedi ki...

çokk yanlış yaptınız halil ölmemeliydi

Adsız dedi ki...

igrenc yaptınız lutfen bu bolum gegıstırılsın

Adsız dedi ki...

lutfen bu bolum degıstırılsın lutfen... halil olmemelıydı hep cıle cektıler zaten lutfen farklı bırsey yapın degıstırın lutfen lutfen lutfen cok kotu bıttı lutfen mutlu bı son yapınn..

peri dedi ki...

ya gerçkten çok kötü bir final yapılmıs bu kadar güzel bir dizi bu şekilde bitmemeliydi mutlu son olmalıydı kimse ölmemeliydi mithatla sema barısmalı ve hep beraber bosnaya yerleşmeliydiler mustafada dizinin basından beri yakalanamadı ve sonunda muradına erdi cenaze kısmını bile çok çabuk geçtiler hiç güzel bir final olmadı çok daha güzeli yapılabilirdi bu kadar çok sevilen bir diziye...

Adsız dedi ki...

ben anlıyamıyorum niye bu kadar çabuk bitiyor bu dizi.yeri geldi ağladık yeri geldi güldük ama reytinglerden de olduğunu da biliyorum ama ben bu bizim insanlarımızı anlayamıyorum

Adsız dedi ki...

Dizi hafızalarda kalsın diye hilil'i öldürmeniz mi gerekiyodu??? haepiniz canisin pis katiller , yaratıcılık sıfır..başka türlü bi senaryo yazamadınız mı??? biraz ghost'u andırmadı mı??? yazıklar olsun size-puuuuuu sizin sıfatınıza..terbiyesiz herifler...diziyi izlediğimize , izleyeceğimize pişman ettiniz...başka ölecek kimse yokmuydu, illa Mithat'ın yanında birini daha öldürmeniz gerekiyosa kocakarıyı öldüreydiniz:)saygısız pis herifler.

Adsız dedi ki...

domuuuuuuuuuuuuuuuuz senarist,senin yazdığın senaryonun içine ediyim,haliller ölmez vatan bölünmez.

Adsız dedi ki...

işte bir filmin daha sonu bu senaryo değiştirilmeli bari menekşe ile halil ölseydi niye böyle oldu senaryo çok kötüydü final böyle olmamalıydı hatta film bitmemeliydi
yazık oldu tüm emekler boşa gitti yne de bize böyle bir dizi izlettiğiniz için teşekkür ederiz

Adsız dedi ki...

bu diziye bu son hiç yakışmadıı:(olmamalıydı..

Adsız dedi ki...

bu final olmamalıydı hiç begenmedim halil neden öldü ya olurmu öyle şey bence ölmeyi hak eden menekşenin babasıydı

Adsız dedi ki...

aşkım biz menekşe ve haliliz bizim askımız ölümsüz dedi ve gitti..:(

Adsız dedi ki...

bu kadar güzel bir dizinin,erken final yapması bence doğru değildi.piyasadaki o kadar iğrenç diziler yıllarca sürerken bu kadar kaliteli bir dizinin bitmesi olmadı.final'de malesef morel bozucuydu mutlu son olabilirdi.yazık oldu bu kadar izleyiciye...

Adsız dedi ki...

halil ölememeliydi

Adsız dedi ki...

bence böyle final hiç olmadı yine böyle diziler bekliyoruz

Adsız dedi ki...

nasıl bıter ya bu fılm ya nasıl bıter sezon aman sezon fınalı bıle olmasın derken sız fılmı bıtırdınız bıde halılı oldudunus barı mutlu bıtseydı.....:(((((((((

Adsız dedi ki...

final gerçekten çok erkendi neden bitirdiniz ya daha kötü ziler var onlar neden bitmiyor bu kadar harika bi dizi bitiyor hiç bir bölümünü kaçırmadım şu amna kadar mahvettiniz bence yapıyonuz bari adam akıllı bi final olsaydı mutlu son bari

Adsız dedi ki...

bıttıgıne ınanmak ıstemıyorum bu kadar sevılen ve bu kadar kalıtelı bır fılm

Adsız dedi ki...

"menekşe ile halil" adını taşıyan bir dizi böyle bir finalle nasıl biter anlamıyorum..bu kadar mükemmel bir dizi böyle aptal bi sonla bitti..boşuna vakit ayırmışım çok saçma olmuş..bir de "müthiş final" diye etiket yapmışsınız..çok müthiş bir finaldi..tebrik ederim..bir dizi nasıl saçmalanır çok iyi gördük hep beraber...

Adsız dedi ki...

hay ben böle senaryonun varyaa ben bile bundan daha yaratıcı olurdum yaa böle bir askın sonu böle mi olmalıydı yaaa. Dizinin bitiminde inanın kendimi zooor tuttum aglamamak için... neden güsel bi senaryo yazmazlar ki bu senaristler. izleyenleri yani bizleri hiç mi düşünmezler bu senaristler! biz ne duygularla izliyoruz hiç düşünmezler mi? tahmin etmezler mi yaa ne kadar üzüntü verici birsey olacagını izleyenler için inanın suan oyle düğümlendi ki kelimeler bogazıma söyleyecek baska kelime bulamıyorum... İİŞTE BU KADAR...

YÜCE MEVLAM! HİÇBİR AŞIGIN BAHTINI BÖYLE KARALI ETMESİN YARABBBİMMM !!!

BÖLE Bİ YORUM SAYFASI ACAN KİŞİLERE TESEKKÜRLER.....

Adsız dedi ki...

bu film böle nasıl biter yaa ya en başında kötü başlıyıp iyi bitseydi yada ii başlayıp kötü bitseydi çok kötü oldu böle gebrdim ağlamktan...

Adsız dedi ki...

şimdi burya yorum yazanlarada söylüyorum o senaristtede söylüyorum yani bu kadar saçma diziler varken böyle heycanla izlenen bi diziyi niye bitridiniz saçmalık ötesi bişey bu herkes aman sezon finaliolmasınderken sziz tuttunuz dziyi bitirdiniz hemde acı son
menekşe de ölseydi ikisi birlikte daha güzel olurdu
,biri gitti biri hamile kaldı bu tarafta saçma oldu yani boş yere vakit ayırıp izlemişiz yani bidaha dizi mizi izlemiyecem sen senarist sen hiç bişe bilmiyon adam gibi yazamamışsın bok etmişsiniz diziyi kahretsin sizi

Adsız dedi ki...

salak ezik aptllar

Adsız dedi ki...

bide tutmuşsunuz muhteşem final diyonuz bunun neresi muhteşem menekşe nin karnında çocukla kalması mı o çocuğun mustafadan olmadığı ne malum yaniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii,

Adsız dedi ki...

Bu zamana kadar izlediğim diziler arasında bende en derin iz bırakanı bu dizi olmuştur.Müziği, oyunculuğu, gerçekçi senaryosu ve her şeyiyle mükemmel bir diziydi.geçen hafta dizi tanıtımlarını izlerken final bölümünün yayınlanacağını duyunca şok oldum.Dizinin bitmesine sebep ne onu anlamadım.Reytinginin düşük olduğunu sanmıyorum çünkü etrafımda herkes bu diziyi merakle izliyor.Burada yorum yapan herkese sonuna kadar katılıyorum.Bu şekilde bir final dizi izleyicisine saygısızlıktır.İnanın ağlamaktan başıma ağrılar girdi.Yazık oldu..

telepe dedi ki...

böle bi saçmalık görmedim resmen türk polisi aşağlanmış...bi adamı yakalayamadılar halilin ölemsinin tek nedeni o aptal komserdir hyr mustafanın kaçtığını neden saklıyosun ki ztn bi boka yaramıyosun neyse yazıklar olsun o senariste izlemez olsaydım bu diziyi

Adsız dedi ki...

menekşe ile halil ne muhteşem bir dizi..ne güzel bi aşk...izlediğimden beri ağlıyorum.bu kadar olur yani..ama mutlu son cok klasik olurdu böyle daha güzel olmuş bence nası olsa film icabı.bu sene bitmeside iyi oldu dizi uzadıkça sonuda cozutuyo.şimdi hafızalardan hiç silinmez.sonucta gülmekde bize aglamakta.bu sondada ağladık..ne var bunda..byle kaliteli diziler beklioruz emeğinize sağlık..

Adsız dedi ki...

merhaba,
dün gece ağlamaktan gözlerim şişti, halili nasıl ölüdürürsünüz anlamıyorum, onlar film başından beri sürekli mutluluğu arıyorlar... sabah uyandım aklıma ilk gelen halil, sonra menekşe.. ve annesi. ya bu filme bu son nasıl yakıştırılır... of of

yine de emeklere sağlık

Adsız dedi ki...

ya ne kadar qüsel bir diziydi sonunu neden böle salak aptalca yaptınız biz ailece çok sevioduk şimdide naletlioruz zaten menekşe ile halil birbirlerine kavuşamadılarki sondada kavuşsunlar ama yönetmenleri finali iğrenç yazpmış buna eminim baştan son yapsalar herkes için daha iyi olacak

elifnur dedi ki...

halil ölmemeliydi.bence orada mustafa polisler tarafından öldürülmeli olay olacaksa mustafa orada bir kişiyi yaralamalı onun istediği olmamalıydı sonra halilin hayalı o köprüden atlamalı sevgisini ispat etmeliydi ailesiyle birlikte bosnaya yerleşmeliydi ve en büyük hayali olan menekşe halilin kucağına yavrusunu vermeliydi. halil ölmemeli lütfen tekrar yapın şu sonu halil halil halil :(

Unknown dedi ki...

İlk bölümünden itibaren izleme sebebim; jenerikte geçen Elif Şafak ismini görmemdi. Dizinin orta kısımlarına geldiğinde eskı tadı vermediğini fark etmeme rağmen yine Elif Şafak vardır ve bir yerde bağlar bu diziyi dedim,devam ettim. Son bölümüne geldiğimde; içimden bir ses Elif Şafak'ın ne kadar pesimist olduğunu bana sürekli hatırlatsa da yine de bu dizidir, diziler genele hitap eder ve kitaplara benzemez dedim ama yanıldım...
Üzüldüm mü derseniz evet çok üzüldüm ve sabah uyandığımda bile boğazımda bir yumru olduğunu hissettim. Bir diziye kendini bu kadar kaptırmanın da mantıksızlığı cabası oldu bu üzüntüye.

*** dizinin başından itibaren halil'in gözleri kızararak ağlaması zaten içimi burkuyordu,sonunda ölmesi hepten kahır oldu benım için.

Adsız dedi ki...

ya bencede dizi biraz kötü bitti menekşe hamile kaldı mithat kendini hep halile affettirmeye calsıdı keşke halil ölmeseydi yha dizinin sonu yüreğimi burktu ya. uluç bayraktar teşekkürler abi film için ama biraz final kötüydü mustafa gibi bir adam elini kolunu sayyala sallaya istanbulda geziyor olur mu böyle şey :( :( :( of offf içim burkuldu ya ama süper diziydi gerçekten süper diziydi ben reklamlarını bile izler durma geldim artık :) ama böyle bitmemelidi

Adsız dedi ki...

halil ölmez ölmemeli sabahtan beri ağlıom halil rüyalarıma girdi ailece çöküntü içindeyiz lütfen yeniden final çekin şuan bile ağlamamak için zor tutuom kendimi bu dizi bence musatafaya çok öncelik taşıdı belkide bu yüzden tutulmadım lütfen yeniden çekin yalvarırım ahh bide menekşe hamile kalmış cnm benim yha :(

Adsız dedi ki...

Kardeşim ne biçim final yaptınız ya...Bu dizinin finali böyle mi olmalıydı herşey yoluna grmişti ne güzel sonunda halil'i öldürüp diziyi bitirdiniz bu kadar sevilen bi dizi nin böyle bitmemesi gerekiyordu.Çok kötü bitti...

Adsız dedi ki...

Oooffff oooooffff biz çok üzüldük. Ağladık... Ya bu dizi neden bitti??? Halil niye öldü??? Bari öldürecekseniz ikiside ölseydi bari de arkaya birisi kalmasaydı... Soruyotum senariste şimdi Menekşe napacakk??? Zaten evleneli çok az oldu hemen ayırdınız... Seyirciyi çok üzdünüz... Hala ŞOKTAYIZ. Menekşeecimm BAŞIMIZ SAĞOLSUN:(:(
üüzme kendini biz varız arkandaa.. Fani dünyaaa... (Tekrar final yapın bi daa çekin yaa o zaman sizi affederiz ona göreee)

Adsız dedi ki...

halil ölmemeliydi şok oldum halil ölünce çok saçma bitti bide menekşe hamile..menekşe yine iyi ayakta durdu saçmaydı

Adsız dedi ki...

aynı kadro yeniden başka bizide olmalı bu kadro çok qüzel..

Adsız dedi ki...

üzgünüm ama MENEKŞE İLE HALİL bu şekilde bitmemeliydi..onlar bunu haketmiodu..seneryo gerçekten berbat bu kadar insanı üzmeye hakkınız yoktuu..........

Adsız dedi ki...

Ya varya pes yani pes diorum başka bişe diyemiorum..onca şeyi aştılar,herşeye göğüs gerdiler.sonucu bu mu olucaktı..onlar en büyük mutluluğu hak ediyolardı.bnce orda sadece mustafa öücekti ve film mutlu bi sonla biticekti..iğrenç bi finaldi.ayrıca menekşeye tecavüz sahneside çok iğrençti..kusura bakmayın ama filmin senaristlerini kınıyorum..

Adsız dedi ki...

dizinin ilk bölümünden beri bu çift mustafa denen bi adamın elinde oyuncak oldu. aylarca tek kötü karakterle götürdünüz. sonunda kötü karakter muradına ermiş oldu. ya başroldeki 2 kişi de ölmeliydi yada mutlu sonla bitirilmeliydi. çok saçma bi son olmuş halil yerine mithat ve menekşenin babası ölse seyircinin daha çok begeneceğini düşünüyorum. berbat olmuş final.

Adsız dedi ki...

yaa dünden beri iki qözüm iki çeşme böyle bitermi hiç yaa onlar önlerine qelen her enqeli aşığ buluştular demiştik ama sizin yaptığınız oldumu hiç bu enqeli aşabilirler mi sanki bu final lütfen ama lütfen iptal edilsin yaaa halil öldükten sonra ben hala bunların hepsi bi rüya olsun diye dua ediyordum yapmayın bu kadar izleyiciye yazık etmeyin

Adsız dedi ki...

Bu dizi güzel bir dizi ama arada saçmalıklar oluyor.Örneğin;1-Komser,Mustafa'nın kaçtığını Halil'e söylemesi gerekiyor ve kaç aydır polisler mustafayı yakalayamıyor.Bu da polisleri kötülüyor.2-Mustafa,menekşe ile halilin yerini nerden biliyorda gidip halili ve mithatı öldürüyor.Ayrıca bu son bölümüde güzel değil lütfen bir duyuru yapıp son bölümü geçersiz sayın ve 100.bölüme kadar diziyi devam ettirin.

Adsız dedi ki...

qerçekten polislere büyük hakaret o mal insanlarada hiç bi öküz eline qazete almıyomu hiç bi tana tv izlemiyomu hep oyuncular qazetedeki kötü haberi qeliyo hele o semih yakalayacamda yakalayacam al qördük bide şey demesi yok mu o polis kıyafetlerini qiydiği için rahat rahat dolaşıyor demekki sanki o kıyafetleri qiymese dolaşamaz ya bari mithatla baba ölseydi halil ne alakaa yaaaaa bu final iptal edilsin tekrar yazılsın ben senden qüzel bitirirdim finali aptal yönetmen hiç bi film kötü sonla bitmedi

Adsız dedi ki...

Bu diziyi mutlu sonla bitirin artık lütfennnn yani

Adsız dedi ki...

Bu dizi mutlu sonla bitmedi ya 9 ay izlediğime pişman oldum.Son bölüm olmasın bu bölüm ve son bölüm geçersiz sayılsın ve dizi mutlu son ile 100. bölümde bitsin(bitecekse)

Adsız dedi ki...

halil öldü bari menekşede kendini o köprüden atsaydı ne saçmalık kız ayakta nasıl durabiliyo yaaa qerçekten 1. sınıfa qiden bi çocuğa yaz seneryoyu dese senden qüzel yazardı yönetmen bu dier arkadaşların da yaptığı yorumların hepsi sana ait kendinide ezik yaptın bari düzelt şu hatanıda şanını yükselt iki paralık etmessin be şu anda bundan sonra senin adına yazılmış hiç bi filmi izlemeyecem

Adsız dedi ki...

arkadaşımın dediğine katılıyorum çok saçma bir son son bölüm değiştirilsin ve dizi uzatılsın ve mutlu bitsinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar kanal d nin web sitesine girip bu yorumları oraya yazalım .''''''''''''''''''''''''''!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

ya gerçekten arkler çok haklı tamam diziyi çok erken bitirdiniz de böyle bitmemeliydi bnce saçmaladınız baya hemde lütfen şu finali bi daha çekin MUTLU SON OLSUN yoksa yazık size kanalD eziksiniz walla sizzz LÜTFEN BAŞKA FİNAL yönetmen,senorist kulağınızı açın bizi dinleyin lütfen bak yönetmen bnmde soyadım BAYRAKTAR lütfen dinle bizi saçmalamayın şaka yaptığınızı söyleyin

Adsız dedi ki...

arkadaşlara katılıyorum böyle bi diziye bu final yakışmamış gençler bu diziyi büyük bi hayranlıkla izliyordu onların aşklarını örnek alıyolarlardı her zorluğa birlikte karşı çıkıyorlardı ama bu final sadece umutları kırdı eğer mutlu sonla bitseydi gençlere örnek olmaya devam ederdi ya birlikte yaşamalıydılar ya birlikte ölmelilerdi bu dizi gerçek hayata uygun devam ediyordu onun için çok ciddiye alınıyordu ama bu final hiç olmamış....yine de emeği geçen herkese teşekkür ediyorum o kadar saçma dizi arasında seyircilerin böyle dizilere ihtiyacı var büyük aşkları konu alan filmlerinizi bekliyoruz....

Adsız dedi ki...

menekşe ile halil toplumumuzdaki kadına yönelik bazı haksız yaklaşımları görsel olarak ortaya koymaya çalışan,bu iyi niyette olduğunu düşündüğüm gerçekten masal gibi bir dizi olmuştu.mustafa karakterinin gerçekten IQ su yüksek bir efsane haline getirilmesi,Türk polisinin acizliği bile dizi nasılsa diyip görmezden gelmeye çalıştığımız ayrıntılardı.Türk milletini düşük IQ lumu zannettiniz yoksa haftalarca bunca insanın mustafayı yakalamaya çalışmasıyla demek istemiyorum artık.ama bu son olmadı işte.tamam dizi,sadece film...ama onca hafta polisiyle,mafyasıyla,herkesiyle aciz yaptığınız,aşkı ölümsüzleştirdiğiniz bir diziyi Demi Moore'un HAYALET filmini hatırlatan bir sonla "Çok Saçmaydı" damgasıyla bıraktınız sayın senaristler zihinlerimizde.Menekşe karakterinde Sedefi, Halili ölürken izleyin tekrar.o acıyı göremezsiniz, halil kucağında iken son nefesinde...eminim o da inanmıyordu bu sona.halil cenazede sedefin arkasında! amacınız ağlatmaksa tamam ağlattınız,ama dizinin o masalımsı havasını bozdunuz.BEN OLMADI DİYORUM.Ben arşivimde saklayacağım bu dizinin her bölümünü; son bömünü saklamayacağım ama.gerçekten bir arkadaşıma katılıyorum. hadi amacınız hüzünse , mithat oğlunu kurtarırken annesiyle öldürebilirdiniz.ama niye böyle olsun ki..bu diziden etkilenen nice genç insanın olduğunu bilmiyomusunuz.size ne biz öyle istedik.film nasılsa diyebilirsiniz.ama amacınız masal yaratmaksa fragmanda söylediğiniz gibi,ne tecavüz ne halilin öümü bu masala yakışmadı.eğer herşeye rağmen aşkın gücünü göstermek istiyorsanız bize, o aşk bu masalda ölüme bile karşı koyabilirdi.halil yoğun bakımdayken menekşenin aşkı geri getirebilirdi onu mesela...filmi de uzatırdı hem halilin kurtuluşu. merak etmeyin nasılsa nice aşk dizisi yazacaksınız unutacağız halil ve menekşe masalını...ama sonu ile benim için masal olmaktan çıktı.sonu becerilememiş güzel bir dizi oldu zihnimde.senaryodan çok halilin gözlerindeki aşktı diziyi güzelleştiren masal yapan aslında.menekşenin masum yüzü,yusufun abiliğ.kadirin pişmen olan kardeş yüreği,bababannenin sevgi dolu şevkati....BEN KIVANÇ TATLITUĞU TEBRİK EDİYORUM.VE TÜM DİZİ KARAKTERLERİNİ.doğru söylüyor arkadaşım,sonunu yeniden çekin.TÜM MENEKŞE İLE HALİL DİZİSİ OYUNCULARINI TEŞEKKÜR EDİYORUZ.YOLUNUZ HEP AÇıK OLSUN........

Adsız dedi ki...

Bu dizi bitmemeliydi.. Hiç deilsee güzel bi sonla bitseydi bizleri bu kdr üzmeye hakkınız yoktu nie ağlattınız ki bizleri :( ayrıcaa bu dizi en az bi sezon dha devam edebilirdi.. ben çoook üzüldümm halil in öldüğünee :( hak etmediler böle bi sonuu mtlu olmak varken menekşeye buruk bi sevinç bıraktınız bari onu düşünebildiniz!!

Ne olursa olsun bütün oyuncuları tebrik ederim hepside ellerinden geleni yaptı.. (mustafa hariç!!)

Adsız dedi ki...

şimdi senarist oturup evet istediğim etkiyi bıraktıp diyordur arkadaşlar bizim nekadar üzüldüğümüz umrunda değil.benim eşim askerde ve ben onların aşklarıyla bizi hep bir tutuyordum bütün sevenlerde öyledir eminim.ne hissettiğimi psikolojimi varın siz düşünüm yapımcıya sesleniyorum mutlu bir sonu bize borçlusun bu sene memur atamaları var sınavı bırakıp diziyi izledim ya hiç bişey kaybetmezsin eşim askerde ve ben mutsuzum

Adsız dedi ki...

bu ne biçim son yaaa sinir olduk ağlamaktan gözlerimiz şişti halil ölmeyi hak etmiyodu zaten bu dizi menekşe ile halil in üzerine kurulmuş nie hep mustafanın istediği oluyo çok saçma artı ztn bitirmeleride çok saçma mutlu sonu çok gördüler bize bitirdileer bizi bu sonla. Etkisindn çıkamadık böyle senaryonun... nolcaktıkı mutlu sonla bitirseler diii...
yapımcılara hiç yakıştıramadık heleki ay yapıma demekki hayranlarınızı hiçe saydınızki bizi bu duruma getirdiniz bir senedr kaçırmadan izliyoruz hep mutlu sonu bekledk ama o mutlu son bir türlü gelmedi haksızlık HAKSIZLIKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK.

Adsız dedi ki...

İSİMSİZ ARKADAŞA KATILIYORUM ÇOK HAKLI BRAVO ARKANDAYIM BAŞTAN ÇEKSİNLER SONUUUUUUUUUU......

Adsız dedi ki...

SONUNU BAŞTAAAAAAAAANNNNNNNNNNN ÇÇÇÇÇÇÇÇEEEEKKSİİİİİİİNNNNNLLLLEEERRRRRRRRRRRR.............YADA DEVAN ETSİN......

Adsız dedi ki...

evet son bölüm tekrar çekilsin bende katılıyorum çok kötü bitti...

Adsız dedi ki...

igrençti sonu bu senaristlere yazıklar olsun

Adsız dedi ki...

lutfen bunları kulak ardı etmeyin ve turk halkının sesini dinleyin bu dizi boyle bitmemeli insanları uzmeye hakkınız yok bu bir ask masalı bole olmamalı finali yeniden cekin bunların hebsi bir ruya olsun lutfen bnları kulak ardı etmeyin cocuklarımıza anlatacaımız bir masal boyle bitemez final yeniden cekilsin insanların yureklerine acı deil sevinç tohumları serpmelisiniz siz yeni final cekin inanın yeni cekilen mutlu son finali reytinq rekorları kıracak bizleri bir acyla yureklerimize bir yumruk indirmeyin yureklerimize mutlu snla biten bir ask hikayesi ile bitirinj bole olmaz ltfen kulak ardı etmeyin insanlar bu finali saymas yeniden izlerler ltfen elinizi vicdanınıza koyun dünden beri goslerimiz sisti hla menekse ve halil aklıma gelince ağlıyorum soktayım unutmayın masallah hic bir zamn kotu sonlan bitmez masalların sonu heb mutlu olmalıdır ltfen yeniden cekin insanlar bu finali saymas sanki kotu bir kabus gormus gbi olular 2.final olsun lütfen masallah heb mutlu sonlarla bitmelii...

Adsız dedi ki...

birçok yoruma katılıyorum.böyle güzel bir dizi böyle bitmemeliydi.keşke halil ölmeseydi.

Adsız dedi ki...

ya dizinn son bölümünü boşverin dizi niye bitttiii!!!!:S

Adsız dedi ki...

ya naptnzzzz!!Allah aşkna böle güzel bi diziyi bu kdr kısa sürede nedn bitiriosnz??dün akşamdan beri ağlıorm şmdi tekrarnı izliorm gene ağlıorm bari bitrcektnz nedn böle bi sonlaa??lütfen lütfen rica ediorum son bölüm bi daha çekilsn ve mutlu sonla bitsn ztn reytingi yüksek olan bi diziydi böle bi sona inanın hç gerek yoktu!!. bn bu bölmden sonra keşke izlemeseydm dedm yani en baştn bu kdr kaptrmasaydmm dedmm!!ztn baştan beri bi mutlu olamadılar barii snuu mutlu btseydii!naptnzz yaa:S

Adsız dedi ki...

lanet olsnn böle sonaa lanet olsn bu senaryoyu yazp böle bitiren insanlara!!!

Adsız dedi ki...

bu kdr güzel bii diziyii bi son bölmle mahvettnzz gerçektn mahvettnz yanii!!bu kdr insanı bu kdr üzmeye ne hakknz vr ztn diziyi izlemeye başladğmdn beri srekli ağlıorm bbari sonu gzel olsaydıı

Adsız dedi ki...

ben bu diziyi izleyp kendilerne örnek alan biçok çift tanıorm şmdi hepsinin hayallerni mahvetnz.hzünlü bi son olabilrdi evt bi arkadşn dediği gbi halil yoğn bakmda menekşenin aşkıyla hayata geri dönebilrdi.emin oln o zmn o kdr güzel bi son olurdu ki gene ağlardk gene üzülürdk hemde bundan daha gzel bi son olrdu hepmzn zihninde aşkın gücü iilerin mutluluğu kalırdı musftanın zaferi değill!!

Adsız dedi ki...

nie böyle bitirdiniz nie ya nie baştan çekin lütfen bu kadr insan baştan çekin die yalvarıyo bu kadar seyirciyi üzmeye ne hakkınız var böyle bitmemeliyli

Adsız dedi ki...

tekrar yeni bi son bölüm yazılmalı bu dizi böle bitmemeli gerçktn şuan izliorm diziyi ve çok kızgnm delirck gbi oluormm

Adsız dedi ki...

zaten dizide hep acı çektiler yeter sondada olan oldu halil öldü rahatmı ettiniz halil ölmemeliydi

büşra dedi ki...

menekşe ile halil çok harika bi diziydi ya halili neden öldürdünüs onun ölmemesi lazımda dizi mutlu sonla bitseydi ne kadar güzel olurdu ya menekşe hamile hemdee lütfen menekşe ile halil başka bi filmde beraber oynasınlar ıvanç tatlıtuğ seni çok seviyoruzz hepimiz ağladık ya olmas bölee:(:(

Adsız dedi ki...

ya saolsun senarist bütün gün onun sayesinde ağladım.o nasıl bi şeydi ya.hade öldürdün halil l neden cenazeye getiripte bni o kadar ağlatıon offffffffff dizi tekrar başlamalı.hade arkadaşlar knal d ye baskı yapalım we dizi geri başlasın
ü

Adsız dedi ki...

ya böyle polis olur mu hiç. bu kadar düşüncesiz davranılır mı, böyle sorumsuzluk olur mu... bütün dizi boyunca bi adamı yakalayamadılar. yakaladıklarında da ellerinde tutamadılar. ilk bölüm de son bölüm de çok acıydı.. insan daha güzel bir son bekliyor. bi umut var diyor. olmalı diyor. ama olmadı işte. işin içine ölüm girince insan kahroluyor. menekşe çok güçlüydü son kısımda. ben bile ondan çok ağladım. sonunda kutuyu neden fırlattı ama ya.. halilden kalan hatırayı neden attı.. bence son kısımda ailenin hepsini tek tek göstermeliydiler. bi de o polis işini düzgün yapamamaktan hapse fln atılsaydı daha bi mutlu olurdum en azından....

Adsız dedi ki...

yaa bu dizinin senoryosunu yazan adamm nasıll senarist olmşş bilmem yanee,içine ettnz filminn!!!yaa hiç olmzsa ikisini birlikte öldrseydnzz yaa,bide menekşe hamilee!kimdn olduğu ne malum!! vala dicek bşi bırakmdnz,
böle bitmemelydi buu dizii,yazıklar olsnn bu diziyi yazanaa,hadii gzll bi dizi ortaya çıkarmşsnn e sonunu da gzl bitirseydnzz de tebrk etydk sizi:P

Adsız dedi ki...

biz menekşe ile halliz aşkımız da ölümsüz kalıcak ... süper bir söz değilmi bence arkadaşlar boşuna isyan ediyorsunuz bu diziden ben şu sonucu cıkarttım günümüzde o kadar aşk yaşadığını sanan kişiler varki iki günlük filörtlere aşk diyorlar işte bu dizide şu cevabı veriyor menekşe ile halilin aşkları o kadar güçlüki ölüm bile aşklarını yer yüzünden silmeye yetmiyor...

Adsız dedi ki...

"iz bırakanlar unutulmaz" mantığı oluşmuş sanıyorum senaristlerde...ama sonuçta bu bi masaldı ve sonu iyi bitmeliydii..!!iyiler hep hatırlanır!!...

Adsız dedi ki...

final final dedınız menekşee hıc aglamadıı halıl olmemelıydıı yaaa menekşee de olseydii ozmn.igrenc bır fınal olduu ben televızyonunn karşısınnda dondukk yanııı boylee bır fınall beklemıyodukk dızııı nıye bıttıkıı off bızeee sordunuuzmuuyooo saflarrr

Unknown dedi ki...

Menekşe ile Halil hafızalara kazınacak bir aşk yaşadılar leyla ile mecnun gibi eger mutlu son ile bitmiş olsa idi çabuk unutulacaklardı. ama şimdi asla unutulmayacaklar..Dizinin tüm ekibini yürekten kutluyorum ve başarılarının devamını diliyorum. Ellerinize ve yüreğinize sağlık
Sevgiler:)))

Adsız dedi ki...

Sevgiyle tanışıp birbirlerine aşık olduktan sonra acısız günleri geçmeyen ve ancak birbirlerine sevgileriyle hayat veren bu aşıkların sonunu hazin göstermemeliydiniz.kaç menekşe ile halil var yüreklerini birbine baglayıp hayatta kalmaya çalışan gercek hayatta.siz de kötüden yana iyinin katili oldunuz dizinin sonunda.degermiydi sadakati ümitleri öldürmeye.ne demişler yiğidi öldür hakkını yeme.biz çok üzüldük ama dizi harkulade mükemmeldi a 'dan z'ye tüm emeği geçenleri kutluyorum.sedef hanım ve kıvanç beyi tekrar sonu mutlu biten sevenlere ümit veren bir eserde görmek istiyoruz.başarılar.

belkibirgün dedi ki...

yaa nasıl böyle bir şey yaptınız ya ben bir senarist okuyan uni ögrencisi olarak senarist ti kınıyorum nasıl bişe buya bir tane adam 9 ay boyunca bır yakalanmadı onunla bitirdiniz be diziyi bir aşk flmıydı final zaten berbattı orda kadir ölebilirdi onada üzülürdük ayselin yanına gidebilirdi birde mıttat ölürdü biterdi yanı bu ne yaa halıl nıe öldü menekşe hamıle kaldı seyircileri düşünmüyormusunuz sizya bir tane mustafa ve bir türlü yakalanamadı başka bir şey yok ama bir aşk vardı onun için izledik biz bu flmmı o aşkta acılar cekıldı aglandı yeterınce uzulduk zaten kotulukte oldu tecavüz bile oldu bu neyanıı resmen seyircilere kasıtlı gibi bütün kötülükler bu dizide oda mustafa bir herif yüzünden bir mutlu olunmadı kos koca 9 ay gectı hala bır mutluluk olmadı oha yani bukadarda olmaz insanları çok etkiledi ama sanmayın güzel oldu güzel bir iz biraktık yok böle bişi hatırlanmıcak bile bu fılım yanı asıklar kavuşmalı sonlarda bu gerçek hayatta bile böyle ya gercek karsılıklı asklar mutlu bıter yanı su hale bak ya bir mutluluk goremedık bu fılımde ve cok uzulduk agladık olmadı boyle bır daha aynı senaristtin filmini asla izlemem hiç dogru yapılmadı bu flım halil ölmicekti. MADEM HERŞEY SEYİRCİLER İÇİN MADEM SİZ BİZLER İÇİN EMEK EDİYOSUNUZ MADEM HERŞEY BİZİM İÇİN BİZ SİZE REYTİNG KAZANDIRIYORUZ BİZİM İSTEDİGİMİZ YAPIN OZAMAN FİNALİ DEYİŞTİRİNYA AKILLARDA BÖYLE KALMASIN BU MASAL INSANLAR TUTSUNLAR ARŞİVLERİNDE YILLAR SONRA SEVEREK AŞKKIN GÜCÜNÜ GÖSTERMEK İZLENSİN.........

Adsız dedi ki...

Ne yaptın Elif Şafak beee!!!Nasıl bi sondur bu yaa!!!!Şu anda dizinin tüm fanları içlerinden sana sövüyo:)Üzgünüm gerçek bu:)Harbiden bok ettin dizinin sonunu...

bestsound dedi ki...

bence böle bitmemeliydi yhaaa :..( daha menekseyle halilin cocukları olması gerekıyodu ve halılın yaralı olarak olaydan kurtulması gerekıyodu bunu bı ruyamıs gıbı gosterıp tekrar yayına yenı bolumlerle devam etsınler yhaaa lütfennnnn:(

Adsız dedi ki...

yaa o mustafa nerde bulun bana onu pislik.adi şerrrreffsiz ya bu yapılırmı allah seni bildiği gibi yapsn senarist bozuntusuuu.. çok yazık oldu dizieee

Adsız dedi ki...

biz menekşe ile haliliz aşkım.
aşkımız ölümsüz kalacak...

menekşe ile halil

Adsız dedi ki...

iamıyorum sonunda bitti hala şoktayım dünden beri bir şey bile yemeadim boğazımdaki şu düğümü aşamıyorum
hayatımda ilk defa bir filmi böyle izledim onun da sonu büyle oldu
kötü insanlara karşı kin duyyuyorum çobuk biten herşeye mutsuz olan herşeye ve emek sonucunda çaba sonucunda bu durumlara düşmeye lanet yağdırıyorum AMA BİR ŞEYİ ÇOK İYİ BİLİYORUM MENEkŞE İLE HALİL HAYATIM BOYUNCA AKLIMDAN HİÇ ÇIKMAYAN BİR FİLM OLCAK ÖLENE KADAR TORUNLARIMA BİLE ANLATACAĞIM inş. bir gün bir kişi çıkarda bu filmi baştan ve güzel sonla bitirir
AMA YİNEDE SAOLUN MENEKŞE İLE HALİL
KADROSUNU HİÇ UNUTMAYACAĞIM HEPSİNE AYRI AYRI TEŞEKKKÜR EDERİM İNSANLARA HAYATIN BU KADAR KISA VE DEĞERLİ OLDUĞUNU ANCAK EN GÜZEL BU ŞEKİLDE ANLATABİLİRLERDİ HEPSİNE MİNNETARIM
BİR MENEKŞE İLE HALİL İZLEYENİ!!!

Adsız dedi ki...

yaa ne saygısızca bi sondu...diziyi bitirerek zaten hayallerimi suya düşürdünüz,üstüne üstlük utanmadan halilimi öldürdünüz. o mustafa köpeğinin Allah bin kere belasını versin senarist yoksa sen mustafa mısın ! bu ne saçma final bu ne dingil hayat....

Adsız dedi ki...

Dün gece hiç uyuyamadım böyle güzel bir flim nası böylew biter söylenecek söz yok o kadar yol sarfettiler bir şeyler başardılar ama olmadı aralarındaki duvar her şeye engel oldum am aşklarını asla kıramaz menekşenin çocuğu ona halilden bir hediye onu hep koruyucak hep saklıycak tıpkı babası gibi yetiştirecek onu sevgiyi bilen bir innsan yapacak onu ben inanıyorum ki halil ölsede menekş e hiç bir zaman ondan vazgeçmeyecek aşkları hiç bitmeyecek hep sürecek aylar yıllar geçsede bizde bir iz bırakacaklar her gönülde yer alacaklar onlar MENEKŞE İLE HALİL kendilerini unutturmayacaklar !
BU FLİMDE EMEĞİ GEÇEN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM...
BİR MENEKŞE İLE HALİL İZLEYENİ!

Adsız dedi ki...

BU DIZIYE UYGUN BI SARKI YAZIM BEN VALLA DINLEYINCE COK AGLADIM SEN CENNETE UCTUN AMA KOKUN SINMIS YATAGIMA ODAMA DERIN DERIN SOLUYORUM SENI ICIME HAPSEDIYORUM SENI ALISAMADIM BI TURLU YOKLUGUNA GUL BEBEBGIM GECELER COK SOGUK GECELER SESSIZ NASIL YASARIM SIMDI BEN SENSIZ HANI BANA VERDIGIN O SOZLER HANI O GULEN MASUM GOZLER,BIZI ANCAK OLUM AYIRIR DIYODUN BANA SOLE NASI KIYDIN KENDINE GULBEBEGIM SENI BENDEN OLUM BILE AYIRMADI ISTE DAR GELIYOR BANA BU YERLERE KIRILSIN SENI TASIYAN BU ELLER

Adsız dedi ki...

Müziğiyle, oyuncusuyla,kalitesiyle ve her şeyiyle haytın her şeyine kapsayan bir diziydi . bu şekilde bitmesi bizde ağır yaralar bıraktı .MENEKŞE İLE HALİL hiç ayrılmamalıydı , şu anda duygularımı aktaramıyorum ben ilk defa bir filmde ağladım ben bu yıl SBS sınavına gireceğim benim defsanem olmasına rağmen bu filmi hiç kaçırmadım dakkası dakkasına biliyorum ama sonu bu muydu bir daha film izlemeyeceğim.Sadece bir film diyenler katılmıyorum evet filmdi geçti gitti ama yinede her şeye rağman kimi zaman ağlattı kimi zaman gülümsememizi sağladı Ne yazık ki artık hep ağlatıyor acıdan başka hiç bir şey vermedi. Haytta susma konuş biraz yapma savaş biraz
ağlama anlat biraz hayat gelir geçer yaşa biraz ben bundan sonra böyle yapacağım sizde öyle yapın !!!
YİNEDE TEŞEKKÜR EDERİZ ...
BİR MENEKŞE İLE HALİL İZLEYENİ!!!

Adsız dedi ki...

tabi herkes mutlu bir son istiyordu ama bence final süper olmuş.Klasik dizi finali değildi herkesi sıra ile gösterirken halil ve menekşe de göründükten sonra bir ohh çekildi, sonra birden kaynar sular döktüler sanki.Tıpkı sinama filmi finali gibi olmuş.Bana 6. his filminin finalini hatırlattı.Gerçekten hatırlarda kalacak bir sondu.TEBRİKLER...

Adsız dedi ki...

dizini bitmesini merak edenlerdenim zamansız bitti üzüldük yani devam etmesi gerekirdi ayrıca final güzel deildi daha güzel bitebilirdi ...

Adsız dedi ki...

inşallah ilerde film devam eder ya nasıl olurda bu kadar sevilen birdizi biter anlayamadım daha mutlu günleri olacaktı menekşe ile halilin çok hüzünlüydü son bölüm şoke oldum halilin resmini görünce orada .............

Adsız dedi ki...

buraya yorum yazan herkese sonuna kadar katılıyorum haftalarca izledik ve sonunda ne oldu..aşklarına verdikleri okadar emeğin karşılığı ölüm olmamalıydı kötü bi finaldi bence.sonuçta bi film ama insanı etkiliyo iştee...:(

Adsız dedi ki...

hemde çokk..keşke son bölüm tekrarlanabilse güzel bi sonla ddiziye yakışır bi sonlaa!!!

skrtrpnr dedi ki...

yani nası yapsakta milleti böğürte böğürte ağlatsak sonu bu başka bişi diil!! okadar uğraş okadar sev katlan herşeye sonunda öl!! yani olck iş mi bu yaa bu ne aptal bi son senarist sana diyorum!!sen mümkünse artk senaryo falan yazma!! bide menekşeyi hamile yapmışsınız oldu olacak mustafa ölmeseydide menekşe onunla evlenseydi çocuğunun babası olsaydı falan.nası olduda bunu düşünemedin sen senarist bozuntusu!!

Adsız dedi ki...

çok rezil bi finaldi..FİNAL BÖLÜMÜ DEĞİŞTİRİLSİN iğrenç diye hatırlayacağım diziyi böyle salaklık görülmemiştir herhalde müthiş final bumu dikmişsiniz cenazenin başına halili aa ölen halil değil dedirtiyorsunuz sonra aaa halil ölmüş bu yaratıcılkmı gülüyorum sadece..umarım yapımcılar görürde yorumlarımızı tekrar çekerler son bölümü..İĞRENÇSİNİZ SÖZDE SÜPER FİNAL rezil oldu gitti güzelim dizi

Adsız dedi ki...

İlk başladığı günden beri kaçırmadan sabah erken işe gitmeme rağmen uyumadan bu diziyi son bölümüne kadar izledim.Ve benim favori dizimde en cok bu diziyi izlerken keyif alıyordum.Biticeğini duyduğum zaman cok üzüldüm.
Ve son bölüm beni cok şaşırttı.Bitecekse bile böyle bitmemeliydi.Halil ölmemeliydi.Dizi yeniden başlasın menekşe kabus görmüş olsun uyandığında herşey eski hayata dönsün...
Yok eğer değişmezde bu diziMenekşe ile Halil in başrol oynayacağı bir dizi daha istiyuoruz.....Dizi içerisinde çok yakışıyorlar.

Adsız dedi ki...

Bence süper bi final olmuş, olağandan farklı, her film mutlu son ile biter, be da değişik ve süper bitti. Tıpkı Ghost filmi gibi, ben çok etkilendim. Menekşenin hamile kalması da çok gsel olmuş. Bence tebrikler...

Adsız dedi ki...

gerçekten film çok güzeldi ilk defa bi filmde bu kadar ağladım ben bu filmin daha güzel bitmesini isterdim keşke hiç bitmeseydi bitti ama sonu mutlu bitseydi sonu daha değişik olabilirdi inşallah başrol oyuncularını başka bir dizide görmeyi çok isterim.

Adsız dedi ki...

Diziyi bu şekilde bitirerek bütün menekşe ile halil severleri üzdünüz. Böyle güzel bir aşk dizisinin sonu bu kadar hüzünlü olmamalıydı. Tamam her aşk zor yaşanır ama onlar zaten yeterince zorluk çekmişlerdi artık mutlu olmalıydılar. Mustafayı, mitatı, hatta birde hasanı öldürebilirdiniz ama halil ölmemeliydi. Menekşe ile halil bosnada mostar köprüsünün üstünde elele menekşe hamile bir şekilde bitirselerdi daha mutlu olurduk. Hatta hiç bitirmeselerdi daha da mutlu olurduk :(

Adsız dedi ki...

ya nolur bu dizi böyle bitmesin ya senaristler felan bişeyler yapsın ne bileyim halil yoğun bakımda rüya görüyo olsun ölmesin lütfen ya bu dizi böyle bitemez bitmemeli nolurrr

Adsız dedi ki...

ya madem bu site kanal d nin senaristlere sesleniyorum değiştirin şu finali ya bu bize haksızlık nolur halil yoğun bakımdayken bunları rüya olarak görüyo felan olsun lütfen çok yanlış yaptınız lütfen değiştirin biz dizi bitiyor diye nasıl üzülüyorduk şimdi bir de halilin ölmesi çok kötü oldu lütfen değiştirin lütfeeennn

Adsız dedi ki...

ne yazikki dizi cok kötü bitti. onca zamandir bu diziye baktim, dizinin sonunda halilin ölmesi icinmi her bölümü sabirsizlikla bekledim?! son bölüm dizinin bütün güzelligini ve büyüsünü bozdu. keske bu diziye bakmasaydim cünkü son bolümden sonra bütün senaryo cok sacma gelmeye basladi.

Adsız dedi ki...

Bencede bütün bunlar sçmalık halil mustafanın silahından çıkan o salk kurşunla ölmedi menekşesini bırakmadı onları kimse ayıramaz , benim düşündüğüm ve inandığım tek şey bu hiç bir güç onların ayrılmalarını sağlayamaz ,Muatafa bile!!!
BİR MENEKŞE İLE HALİL İZLEYENİ!!!

Adsız dedi ki...

Hâla şokdayım başta halili görünce bir ohhhhhh! çektim ama olmadı işte ardı ardına dayak yedim sanki o resmi görünce içim parçalandı tutamadım göz yaşlarımı bu flimden çok büyük beklentilerim vardı okadar abuk subuk flim 100 bölüm sürüyo böyle güzel bir flim ne kadar kısa sürüyo!En azından senaryo böyle olmasaydı her okuldan gelişimde bilgisayaraın başına oturur flimi tekrar tekrar izlerdim yine izliyorum final bölümünü kaç defa izledim artık göz yaşlarım bitti, akrabam öldüğünde bile bu kadar ağlamamıştım ,b u flim beni devirdi birde süpriz diyorlar saolun çok iyi bir sürprizdi gerçekten harikaydı yani bir flim bu kadar kötü bitebilirdi. Bari ikisi birlikte ölüp taputları yan yana olsaydı en azından bu kadar üzülmezdik ikisi el ele tutuşur caminin önüne gelirlerdi en azından ikiside arada mutlu olurlardı
En çok beni üzen şeyde mustafanın isteğini gerçeklştirebilmesiydi
Keşke herşey daha farklı olsaydı biliyorum finali tekrara çekemezler ama en azından bir proğrama konuk olup içimizi rahatlatsınlar yoksa seyircilerdeki bu ateş kolay kolay sözmez

Adsız dedi ki...

nasıl biter hala inanamıyorum film ikisinin üzerine kurulmuş ama biri ölüyo ben çok üzüldüm ve hatta çok ağladım.of ya niye bitti sözle uyum oldu yani kavuşmak için ayrılmayı göze alırmısn çok güsel bi söz inş yeni bi dizide oynarlar ben kıvanç tatlıtuğu çok ama çok seviyorummm onu görmeden duramam onu ekranlarda görmek istiyoruz samsundan eliffffff

Adsız dedi ki...

Sevgili senarist arkadaşlarım !!! Sözüm sizlere... Elbette mutlu başlayan her hikaye mutlu sonla bitemez.. Bizde sizden çok şey istemedik bir yıl boyunca .. Reyting rekorları uğruna bizi harcamanızı size hiç yakıştıramadık doğrusu. O kadar masum ve tertemiz bir aşkı Mustafa gibi karakteri 0 olan, her seferinde kedi gibi dört ayak üstüne düşen bir adamın ellerinden çıkan kurşunlarla mahvetmek kimin işine yaradı ??? Elbette kanalın işine .. Ama ya biz ?? Ya insanların herşeyden çok çabuk etkilenen psikolojisi ?? Umrunuzda değil elbette .. Varsın reytingler altüst olsun değil mi ??? O kadar temiz bir aşkı çarçabuk ellerinizle yok ettiniz yaa helal olsun size..Ayakta alkışlıyorum sizi.. Ben bile uğraşsam bu kadar kötü senaryo yazamazdım final için..Bravooooo

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR AĞLAMAYIN MENEKŞE İLE HALİLİN ASLA AYRILMAYACAĞINI BİZLER MENEKŞE İLE HALİL AİLESİ OARK BİLİYORUZ!!! ONLAR AŞKLARINI HAFIZALARA KAZIDILAR BİZLERDE ONLAR İÇİN BİR ŞEY YAPALIM SAKIN AĞLAMAYIN!
BİR MENEKŞE İLE HALİL İZLEYENİ!!!

Adsız dedi ki...

Öykü Elif Şafak'a ait olduğuna göre böyle bir son normal.Dizi Türkiye'deki bir gerçeği çarpıcı bir şekilde ele almış.Kızlarını üç beş kuruşluk başlık parasına zorla evlendirenleri hep duyuyoruz.Samimi bir aşkın direnişini gerçekçi bir şekilde aktarmışlar her bölümü duygusaldı ama erken bitmesinin yanında bir de araya ölümün girmesi insanın içine işliyor kendi yaşamış gibi.Ama ölümü bile aşklarının sonu olarak görmedikleri mesajı,cenaze sırasında Halil'in Menekşe'ye söyledikleri kısada olsa nasıl bir aşkın bu kadar saf yaşanabileceğini çok iyi göstermiş.En azından Menekşe'ye Halil'den bir parça kalmış olması da etkileyiciydi.

Adsız dedi ki...

aglamamak ıcın kendımı zor tutuyorum gercekten hayatım da ızledıgım en ıyı dızıydı ınsallah devam ederrr

Adsız dedi ki...

Öykü Elif Şafak'a mı aitmiş bu senaryo?bu son bölmü yazmayı bi diziyi son bölmle mahvetmeyi nasl becerebilmş??tebriklerrr!!!

Adsız dedi ki...

yav sizin yapacağınız işin ben.... geçen akşam hem ağladım hem inanamadım hem de bol bol küfür ettim haberiniz olsun. insancıklara bi gün yüzü göstermediniz be.... şimdiki moda da bu.. ölmez denen karakterleri öldürüp unutulmayan dizi yapmaya çalışıyosunuz. şu satten sonra yeniden final çekmez olmaz tabi ama.. belki mesela yıllar sonraki hallerini gösterebilirsiniz. menekşenin oğlu olmuş aynı babasına benziyomuş falan... çok üzdünüz bizi çok.. ve bu sefer üzülmek istemiyorduk..

Adsız dedi ki...

Avrupa'da olsa inanın bana millet dava açardı yaa :) Toplumun insani duygularıyla oynama, topluma yönelik şiddet ve kötülük örneği sergileme falan işte ... Avrupa insanı için yeterki dava konusu olsun.. Oysa biz napıyoruz ??? Hep bir ağızdan rica ediyoruz. Sayın...sevgili...çok önemli şahsiyetli arkadaşlarımız.... Lütfen finali tekrar yapabilir misiniz ??? Üzerimizden kazandığınız paralarla şuan Antalya'nın en nezih semtinde mükemmel bir tatil yapıyo olmanız bu final için engel taşımaz öyle değil mi ?? Zaten uydurmuştunuz abzürt bi final..gene uyduruverin nolucakki ?? Menekşe rüya görsün..Halil komadan çıksın falan .. Bu kadar "Ah" almak iyi değildir söyliim bak.. Sonra köpekbalıklarının saldırısına uğrarsınız tatilde :))

Adsız dedi ki...

DİZİ HER BÖLÜMÜYLE HARİKAYDI YALNIZ HALİLNİN ÖLMESİNİ BU KADAR BÜYÜTMEYİN ARKADAŞLAR FİLMİ DİKKATLİ İZLEMİŞ OLSAYDINIZ BUKADAR TEPKİ VERMEZDİNİZ DİYE DÜŞÜNÜYORUM ONLAR AŞKLARINI HER YERDE VE ZORLUKLARA KARŞI GÖĞÜSLEDİLER HALİL ÖLSEDE MENEKŞENİN KALBİNDE VE O DİZİDE ZATEN HALİL ÖLMEDİ HEPİMİZİN KALBİNDE TABİKİ İYİ Bİ SONUÇLA BİTMESİNİ BENDE İSTERDİM SİZLER GİBİ BENDE AĞLADIM AMA FİLİMİN BÖYLE BİTMESİ DAHA BİR KALICI OLUYOR ÇÜNKÜ İSTEMEDİĞİMİZ GİBİ BİTİĞİ İÇİN VE AŞKLAR ÖLÜMSÜZDÜR UNUTMAYIN VE HERKESE ALLAHIM HALİL GİBİ ANLAYIŞLI VE MENEKŞE GİBİ BİRİYLE KARŞILAŞTIRIR SİZLERİ SENARİSTE YAZMIŞ OLDUĞU MASAL İÇİN TEŞEKÜRLER ÇOK GÜZEL OLMUŞ SEVDİĞİNİZ BİR KİTABI OKURKEN NASIL ZEVK ALIRSINIZ BEN BU DİZİ İZLERKEN OKADAR ÇOK ZEVK ALDIM YENİ SENARYOLARLA YENİDEN GÖRMEK İSTERİM VE DİZİDE OYNUYAN BÜTÜN EKİPLERE BÖYLE GÜZEL BİR MASALDA OYNEDIKLARI İÇİN HEPSİNİ ÖPÜYORUM VE YILDIZ NİNEMİN ELİNDEN ÖPÜYORUM AEO BY

Adsız dedi ki...

dizi gerçekten çok kötü bitti.sırayla herkesi gösterirken ne olur menekşe ile halil ölmesin dedim menekşeyi gördüm bi oh çektim hemen ardında sırtında çantasıyla halili görünce resmen şoke oldum o an anladım halil ölmüş ve gözlerim doldu tüylerim dıken dıken oldu çok kötü bı duygu ya.ama yinede çoookk güzel çok temiz bir aşk hikayesi yazmışsınız.emeğinize saglık.

Adsız dedi ki...

bu diziyi gerçekten tüm dizilerden ayrı tutarak ve begenerek izliorum.Ayrıca accayip KIVANÇ TATLITUĞ hayranıyım.dizinin bu şekilde bitmesiyle çok üzüldük:(gözyaşım dinmedi yani..Bu dizi böle bitmemeliydi yada hiç bitmemeli DEVAM etmeliydi,muhteşem mutlu bi son beklerken bi anda ŞOK!olduk..Lütfen MENEKŞE İLE HALİL tekrar çekilsin bu son değiştirilsin...

Adsız dedi ki...

Son iki yorum sanırım seneryo ekibinden..
diziye gelince hakkatten insanlara boşa izlediniz bunca bölümleri dercesine bi final..

Adsız dedi ki...

ya neden herkes böle düşünüyo bence güzel bi finaldi her dizi gibi klasik mi bitseydi ben çok beğendim üzüldüm bittiğine halilin öldüğüne de üzüldüm bitmeseydi keşke ama sonu da güzeldi bütün diziler mutlu sonla bitiyo bu farklı olmuş ayrıca ağlamaya hiiç değmez bu bir dizi sonuçta ve unutulma kısmına gelince eğer gerçekten çok sevildiyse kötü bitse bile asla unutulmaz teşekkürler çook güzel bir diziydi

Adsız dedi ki...

dizinin dewamını istioruz böyle bitmemeliydi asla unutulmaZ bir dizi lütfen en yakın zaman dewamı gelsin dewamı gelsin dewamı gelsin saygılar ArZUlAR SON FİNALİDE DEİŞTİRİN...!!!! YOKSA SİTEYİ PATLATIRIIM (H)

Adsız dedi ki...

Bir kaç yorumcu arkadaşa ithafen !!
Dizi gayet güzel olmuş, final gerçekten güzel yapılmış diyen sevgili arkadaşlar.. Her dizi mutlu bir sonla bitecek diye bir kaide yok elbette.. Ama ben kendimce şuna inanıyorum.. İnsanlar koca bir sezon bu filmi izledi..Kah güldük kah ağladık..kah sinirlendik.. Her karakter için ayrı ayrı yorumlar yaptık..gözlemledik. Nefret ettiklerimizin cezalandırılmasını, sevdiklerimizin mutlu olmasını istedik. Peki ya ne oldu ??? Herşey koca bir yalanla son buldu .. "Bütün diziler gibi klasik mi bitmeliydi" demişsiniz.. Hangi dizi klasik bitiyo Allah aşkına..Şimdilerin modası baş kahramanları öldürüp reyting yapmak.. Şu kadar insanın Halil'i konuşması bile onlar için reyting arkadaşlar.. Kim bilir senarist arkadaşlar siteye girip bu yazdıklarımızı okuyorlar ve yorum yapıyorlardır belkide.. "Ne kadar harika bi final yapmışız..herkes bizden bahsediyor" demediklerini nerden bilebiliriz.. Leylalar..Mecnunlar..Keremler... Aslılar... Onlar zamanın büyük aşklarıydı ... Kavuşamadılar..Ama Menekşe ile Halil kavuşmalılardı.. Her zorluğu aşıp evlendiler..Bütün kötülüklerin üstesinden gelebildiler.. Peki ya kim kazandı ??? Baba .. Mustafa .. Mithat ... Yaptıkları kötülükler yanlarına kar kaldı...Halil'in bütün parası Menekşe'ye kaldı yaa şimdi baba bütün mirasa el koyar :) Bütün izleyicilerin başı sağolsun ... Onlar Halil'i değil bizleri öldürdüler..

Adsız dedi ki...

"kavusmak icin ayrilmayi göze alirmisin "güya bu söz dizinin sonunda yani final bölümünde gerceklesmis olmus halilin ölmesiyle .ne alakasi var.hic anlam veremedim.yeni bir final bekliyoruz.bir sürpriz yapin menekse ile halil izleyicilere.

lavitaebella dedi ki...

ilk bölümünden beri hep aynı heyecanla izledim neden?? çünkü halilin aşkı başkaydı. onun menekşe geçerken saçını koklamas, yarasını öpmesi...peki ne oldu da bitti bu dizi? senaristler sıkıldılar mı yaratıcılıktan. illa bir dizinin insanların aklında yer etmesi için onları baş roldekini öldürerek ağlatması mı lazım senaristin? nerde dizinin en başındaki yaratıcılık...bence bütün büyüsü bozuldu..ne mustafa belasını buldu ne aşk kazandı..adam öldüğünde bile sanki gülüyordu..çok ağladım deli gibi ağladım ama halili ölümünden çok hırsımdan sinirimden ağladım...yazık

Adsız dedi ki...

Finalden çıkarılacak tek sonuç; kötülüğün hedefine ulaşması oldu..Her fırsatta sevgi aşk her kötülüğün üstesinde gelir tezi çürütüldü...Alkışlar

Adsız dedi ki...

yaa diger kanal d de oynayan diziler taa 100üncü bölüme ulasiyor. en cok izlenen menekse ile halil dizisini 36.bölümde bitiriyorlar hemde böyle biir finalle.ya cok güzel bir diziydi en azindan mutlu bir son olsaydi cok iyi olcakti.

Adsız dedi ki...

ya ben böyle diz izlemedim süperdi ya neden ya neden bitti ya halil neden öldü böyle olmamalıydı ya oturup hüngür hüngür ağladım ya ya geri devam ettsin lütfen ya çok severek izledigimiz bi diziyi kimsenin elimizden almaya hakkı yokk yaaa :(

Adsız dedi ki...

ya yeniden çekilsin halil ölmedi olsun hayal olsun şahsen ben öyle hissetim birden ya vallahi ya ya nolur bu dizide oynayan herkeze diyorum tüm ekip yeniden yaratın bu diziyi Lütfennnn :(

Adsız dedi ki...

merhaba,bende bir menekse ve halil hayrani olarak,cok üzüldümü ve böye bitmemliydi diye düsünüyorum!
Dizi gercekten basindan beri zevkle ve bir heycanlan izliyorduk.Dizini böyle bitmesini hic yakistiramadik,Acaba dizi tutmadidami o yüzden mi erken bitirdiniz? 36. bölümde? eyer öyleyse bitirmenin yerine,daha farkli seyler yapa bilirdiniz.Ilgi cekme veyata degisiklik gibi,ama bitirmek yakismadi!Dizi ekibine hayatinda basarilarini devamini diliyorum.Onlari izleme devam edicez saygilar

Adsız dedi ki...

ya herkese katılıyorum,finalden beri hala şoktayım.halil ölmemeliydi.çok sinirlerim bozuk halaaaa

Adsız dedi ki...

nolu dizi tekrar yayınlansın

Adsız dedi ki...

lütfen dizinin finali tekrar çekilsin . en azından bir bölümde olsa mutlu sonla bittiği için için herkesin hafızasında güzel olarak kalır.lütfen o son bölüm rüya olmuş olsun ve mutlu sonla bitecek bi bölüm çekilsin noooluuuurrrrrr......

Adsız dedi ki...

büyük bi emek gerçekten tebrikler onların aşkı gerçekten ölümsüz halilin ölümü her ne kadar acı olsa da bebek çok ii olmuş şimdiye kadar hiç kaçırmadan izledim ve bu kadar kısa sürmesini anlayamadım açıkcası sonuçta tutmayacak bi dizi deildi ?????

Adsız dedi ki...

ben bu dizinin oyuncularini cok begendim.hepsi cok gercekci oynamislar.özellikle mustafanin(hasan kücükcetin)oyunculugunu cok begendim cok canli ve cok gercekci oyanamis.dizideki rolüne gelince bence mustafa hakliydi.sonucta menekse onunla evlenmeyi kabul etmisti.ve evlendikden sonra kacti.mustafa,meneksenin isteksiz oldugunu bilmiyordiki.parasini aldilar sonra meneksenin babasi ve kadirin tuzagina düsdü mustafa bence herkes mustafayi kötüledi ama en masumda mustafaydi.ama kötü bir finaldi!!!meneksenin babasi ölmeliydi bence.

aysunn dedi ki...

allah belanı versin mustafa senn senn yüzünden dizi bitti ya nolu lütfen az tatilinde bol bol gösterin bu diziyi ben 14 yaşındayım oks ye hazırlanıyorum ama tek izlediğim dizi bu dizi nolur yalvarırım yaz tatilinde kışın hiç bıkmadan yayınlayın bu diziyi eğer şu anda yanımda olsa o alçak mustafa hemen boğardımm bu dizi çok güzel kıvanç tatlıtuğ ve sedef avcı lütfen aynı dizide rol alsın mümkünse karı-koca veya sevgili olsunlar kısacası başrol oynasınlarrrrrrr!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

slm berbat bi finaldi filmi mahvettiniz insan sonunu bari mutlu bitirir bi gerizekalı mustafa yüzünden başına gelmeyen kalmadı zaten film yeteri kadar hüzünlüydü insan sonunu bari güzel bitirir ben senaristi şiddetle kınıyorum bu ne saçmalık ya tekrar adamakıllı bi final yapın başkasını öldürün orda yaşamyı haketmeyen insanlar varken öldüre öldüre halilimi öldürdünüz menekşenin babasını öldürür insan

Adsız dedi ki...

bu dizi burda bitmemeliydi

Adsız dedi ki...

çok süper diziydi fakat yanlış yerde bitti devam etmeliydi kısa bırakılmamalıydı ve mutlu sonla bitmeliydi

Adsız dedi ki...

menekse ile halili kaldigi yerden ekranlara geri dönmesini istiyoruuuuuuuuuuuzzzzzzzzz.okadar yayindan kaldirilacak dizi varki kalkip en güzel ve en izlenen diziyi kaldiriyorsunuz.bir sürpriz yapin bekliyoruz!!!

Adsız dedi ki...

gerçek Aşkın sonu Güzel bitmezmiş..
çünkü gerçek Aşk hiç bitmezki!
hep rüHyalarimda kalicaksin Menekse ile Halil <3

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ne deseniz haklısınız bence de yeniden çekilmeli final bölümü çekerlerse güzel olur ama çekmezlerse onların zararına bir daha o senaristlerin adı geçen diziler hiç reyting almaz ona göre!!!

aysunn dedi ki...

ya ama arkadaşlar birazda düşünün her dizi tadında bitmeliki akılda kalsın yani.zaten olay olacak birşey kalmamıştı halilin anneside gelmişti başka önemli olay kalmamıştı ama yinede ferhat ile şirin kerem ile aslı gibi menekşe ile halil de bir efsane olarak kalacak hepimizn kalbinde bu arada yeni bir dizi yapsınlarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!1

Adsız dedi ki...

ya böyle bir film bitmemeliydi çok seviyordum onlarla aglıyorduk biz çok seviyorduk lütfen degiştirin çünkü çok seviyorduk ve tam 5 hafta geçmesine ragmen her cumartesi akşamı çıkmasını bekliyoruz lütfen kabul edin kıvanç tatlıtug ve sedef avcı siz çok seviyoruz ben vandan efe

Adsız dedi ki...

ALLAH IM YOK BÖYLE BİRSEY YA BÖYLE FİNAL OLURMU YA HALİLE DOKUNAN ELLER KIRILSIN HALİL VURULURKEN SANKİ BENİ VURDULAR YA AGLA AGLA GÖZ YASI KALMADI NE BU YA. KIVANÇ TATLITUĞ AH AHHHHHHHHHHHH

Adsız dedi ki...

yeni bir dizi başlıyo AŞK-ı MEMNU inş. oda menekşe ile halil gibi kötü ve kısa bitmez ay yapımımçok taktir ediyorum bizlere çok güzel şeyler anlatabildiler kıvanç tatlıtuğunda dediği gibi menekşe ile halilde herkes kendinden bir parça buldu sedef avcı ve jıvanç tatlıtuğu çok tebrik ediyorum bu diziyi bizlere hissetttirdiler yeni sezonda sedef avcıyıda görmek istiyoruz
cansu

büşoş dedi ki...

hastasıyım kardeşim bu filmin sedef avcı çok zel bikadın yaaaaaaaaaaaa halil de öyle aşığım onlaraa çok seviyorum bayılıyorum keşke bitmeseydi

Menekse ile Halil Bilgi Edinme

Google