15 Mayıs 2008 Perşembe

Menekse ile Halil 35-Bolum-TANITIM

35. Bölüm

Halil büyük bir şok yaşıyor

Kanal D’nin başrollerinde Kıvanç Tatlıtuğ ve Sedef Avcı’nın oynadıkları sevilen dizisi “Menekşe ile Halil”in bu bölümünde; yıllarca yasını tuttuğunu annesini karşısında gören Halil, büyük bir şok yaşıyor.

Halil, hayatına ait yeni bir sırın açığa çıkmasıyla büyük bir şok yaşar. Yıllarca yasını tuttuğu annesi karşısında durmaktadır. Halil ve Sema acımasız bir oyunun kurbanı olduklarını öğrenirler. Sema yaşadığı travmanın etkisiyle bütün kapılarını kapatmıştır. Gerçekler bir bir su yüzüne çıkarken, Mithat ve Zeynep de oynanan oyunun bir parçası olduklarını anlarlar.

Mithat’ı mahkum ettirecek delilleri ele geçiremeyen Zeynep’in Sema’nın tanıklığına ihtiyacı vardır. Ancak Halil artık annesini bütün bunlardan uzak tutmaya kararlıdır.
Bu arada Almanya’dan tatsız haberler gelmektedir. Herkes Lale’nin başına gelenleri öğrenen Yusuf’un tepkisini tedirginlikle beklemektedir.

Mithat ve Halil, Lale için ilk kez birlikte hareket ederler.

Tedavisi süren Mustafa, akli dengesinin bozuk olduğunu ispatlamaya çalışmanın boş bir çaba olduğunu anlar. Hedefe kilitlenen Mustafa, Menekşe ve Halil için büyük bir tehdit olmaya devam edecektir.

Yorum Yapabilirsiniz!

12 yorum:

Adsız dedi ki...

menekşe ile halil dizisi neden bukadar cabuk bıtıyor acaba!hemen finale girdi yani off.galiba reytıngleriniz kotu durumda.olsun ben sedef hanımı,kıvac beyı ve tum ekıptekıleri tebrik ediyorum çünkü rollerini çok iyi oynadılar.finali sabırsızlıkla beklıyorum

Adsız dedi ki...

menekşe ile halil in bitme sebebini bende anlamadım.reytig olduğunu sanmıyorum. çünkü her bölümünü büyük bir heyecanla bekleyen bir hayran kitlesi var

Adsız dedi ki...

Oooooooof of ben şimdi ne seyredeceğim of yaa. Kıvanç bari yeni bir diziye başlasa ama bunun gibi nerdeyse her bölümde ağlatan bir dizi olsun. Diziye emeği geçen herkesin eline, yüreğine sağlık. Hepsine başarılar...

Adsız dedi ki...

bence bu kadar çabuk bitirmek çok saçma çünkü o diziye herkes öle bir kapılmıştıki cumartesi günlerrini sabıırsızlıkla bekliodular .. yani hiçmi bölüm bulmadınız da bitirosunz tabi biz bişi diemeyiz amaa diziniz çook güzeldii bence bitirmeseydiniz..:(

Adsız dedi ki...

ya off ya ndn bitiriosunz tam güzel bi dizi bulduk hemen bitirin yani varya çok saçam bi iş daha 36.bölümdü bari bi 100 fln olsaydı yaa birdaha kanald e dizi izlemicem yanii...

Adsız dedi ki...

halil öldü:(

Adsız dedi ki...

final cok kotu ldu degıstırılmelı...

Adsız dedi ki...

bence böle bitirmemeliydniz çünki menekşe ile halil in güzel olan yönü büyük aşklarıydı bence çok iyi bir şekilde bitirilebilrdi..

as dedi ki...

boyle sonmu olur ya ınsan bıraz daha uzatır bole duzgun bır dızı herzman olmuor zaten pff sonuda cok kotu bıttı ):

Adsız dedi ki...

senarist kesinlikle istifa etsin kanaldye de yazıklar olsun harcadılar diziyi muhteşem final müthiş final.. DALGA mı geçiyosunuz bizimle?senaristin kompleksli oldugundan kaynaklandığını düsünüyorum yoksa hiç ama hiçbir sekilde aklım alymıyo böyle bir dizi nasıl mahvedilir rezil edilir böyle bir aşk nasıl harcanır seyirci nasıl perisan edilir onu gördük mutlu musun senarist olcak Elif hanım yerinde olsam hatamı telafi ederdim ya da istifa!!!

destina07 dedi ki...

arkadaşların dediğine tamamen katılıyorum bu kadar kötü bi son olamaz zaten insanlar bu dizilerde kendi hayatlarını buluyolar bu işi yapanlarda insanları düşünerek onları hayata bağlamaları gerekirken soğutuyolar lütfen bu final tekrar hazırlansın ve mutlu sonla bitsin çoooook üzüldüm halilin öldüğü bölümü izlerken elimden çaydanlık düştü ve elim ayağım birbirine girdi bu işle ilgilenenlere yalvarıyorum menekşeyle halil dizisi böyle bitmemeli tekrar hazırlansın bukadar tutkuyla izlediğimiz randevularımızı bile iptal ederek kanal d ye yapıştığımız o muhteşem diziden bahsediyorum lüften hafife almayın ve bukadar insanın tepkiyle yaklaştığı yorumları dikkate alarak finali tekrar hazırlayın zaten hazırlanmazsa bir daha bu diziyle ilgilenen yönetmeninden tutun senaristinden ileriki dönemde hangi projeyle ekran başına gelirse gelsin asla izlemeyeceğim eğer bu hata düzeltilmezse

Adsız dedi ki...

çok kötü bir final şaka gibi böle saçmalık olmaz hem niye bitirdiler ki çok kötü..kısaca final berbattı

Menekse ile Halil Bilgi Edinme

Google