25 Mayıs 2008 Pazar

Menekse ile Halil Sona Erdi

Menekşe ile Halil 36.Bölümü ile sona erdi.
Final de beklenmeyen süpriz ile Halil ve babası Mustafa tarafından vurularak öldü.Menekşe ile Halil izleyenlere şoka uğradılar.Her bölümde Menekşe ile Halil'in mutlu olmalarını ve birleşmeleri için önlerine gelen sorunlarla uğraşan iki çiftin sonuda ayrılık oldu.Dizinin başlarında söylenen söz gerçek oldu.

"Kavuşmak için ayrılmayı göze alır mısın?"

Leyla ile Mecnun,Kerem ile Aslı,Ferhat ile Şirin ve şimdi de Menekşe ile Halil tarih oldular.Aşıklar bugüne kadar kavuşamadılar umarım sizin aşklarınız yaşar.

Dizinin bitmesi büyük tepki aldı ama unutmayalım her tadında biten dizi hiçbir zaman unutulmaz.Oyuncular elbette yeni sezonda başka projelerde ekranlara gelecek ve bizlerde onları tekrar izleyeceğiz.

Menekşe ile Halil hakkında düşünceleriniz ve Final Yorumlarınızı burada paylaşalım!

SİTE DUYURUSU:
SİTEMİZ SİZ ZİYARETÇİLERİMİZİN İSTEĞİ ÜzERİNE KAPANMAYACAKTIR VE SİTEMİZE DİZİNİN EKSİKLİĞİNİ HİSSETTİRMEMEK İÇİN YAZIN ÇOK İLGİNÇ FİKİRLER İLE KARŞINIZDA OLACAĞIZ.LÜTFEN BİZİ TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN!

173 yorum:

Adsız dedi ki...

daha beter daha kötü bi sonla bu güzelim diziyi bitiremezdiniz gerçekten bravoo!!

Adsız dedi ki...

hiç yakışmadı hiç yine kötülerin kazandığı bir son asla yakışmadı madem kötülük kazanıcaktı neden oynattınız abi bu diziyi insanlar mutlu sonla bitmesini ister böle kötüyle değil senaristlerin puanı direk koskocaman bir 0....

Adsız dedi ki...

berbat bir finaldi.gercekten cok ama cok üzüldük halil için.menekşenin agladıgından daha cok agladık.cidden diziye yakısmadı bu son.yeni bir final bekliyoruz.bu kadar izlediğimizin bir anlamı olsun

Adsız dedi ki...

gayet kaliteli bir diziydi fakat böle bizlerle bütünleşmiş bir dizi biraz daha devam etse gayet güzel olurdu gerçek sevgi ve aşk hiçbir zaman kavuşmazmış buda bizlerin beynine kazınan ve sürekli dillere destan olan bi menekşe ile halildi

Adsız dedi ki...

iğrenç bir son bu diziye asla yakıştıramadım yönetmenlere yazıklar olsun bu kadar ağlatılmaz yaa.dizi boyunca mutlu sonu bekledik biz nefes almadan izledik ve bu son hiç hoş değildi

Adsız dedi ki...

çok etkilendim,harika bir sondu.ağlak olmayan bir mutsuz son,bu çok güzel.boğazıma bir şey düğümlendi izlerken.dizinin bir başına bir de sonuna özen gösterilmiş zaten,üzgünüm ama gittikçe daha da tırt bir dizi olmaya gidiyordu,dün gece beklenmedik bir anda fena bir darbe yedik.yönetmene saygılar,son sahneler çok başarılıydı,menekşenin durgun hüznü beni derinden etkiledi.

Adsız dedi ki...

İzledigim en kalıtelı yapımlardan bırıydı. Butun oyuncular muhtesemdı. hepsını ayrı ayrı tebrık edıyorum..cok da guzel bır fınal oldu bence. Ama camı avlusunda Halılın parmagında yuzuk yoktu... sanırım yonetmenın gozunden kactı. Bu arada Allah sahıbıne bagıslasın Kıvanc Tatlıtug bugune kadar gordugum en yakısıklı ve etkıleyıcı adam... ve kesınlıkle dogustan bır yetenek.

Adsız dedi ki...

dizinin başından itibaren kavuşmaları için dua ettiğimiz iki aşığın ayrılığı bu şekilde olmamalıydı.halil ölmemeliydi bence.çok kötü bir final olmuş.......

Adsız dedi ki...

ya film neden bitti ya super bır fılm dı aynı oyuncular degısık fılmde tekrar oynasın ya ozellıkle de halıl oynasıncok yakısıklı ya..

Adsız dedi ki...

ewet hayat o kadar tatsız,acı bir o kadar da pişmanlıkların oluşturduğu yaralarla çok zor!ama nedense tüm kötülüklerin bu filmde birleşmesi çok tuhaf oldu!..bu kadar kötümserr ya da tüm kötümserliğini yalnızca bu filme aktarmak için başındn beri çabalayan bir başka senarist görmedim...amaç neydi çok fazla kavrayamadım dün.ha ewet iz bırakmaksa amaç güzel bir sonla bırakılabilirdi..hem "bir masalın daha sonuna geldik"deniliyor adı üzerinde MASAL.sonu bu denli kötü biten başka masal var mıdır..varsa da ben bilmiyorum..üzgünüm sanırım çok geride kalmışım...

Adsız dedi ki...

menekşe halıl oldu dıye hıc aglamadı ben aglamaktan bır hos oldum ya fılmın devamını getırsınler lütfen ya devam etsın fılm halıl olmasa bıle.. guzel olmaz ama neyse..

Adsız dedi ki...

YA NEDEN BİTTİ YA...TV'DE HİÇ KAÇIRMADAN TAKİP ETTİĞİM TEK DİZİYDİ OF YAA...HEMDE BÖYLESİNE KÖTÜ BİR SONLA YAA:(:(:(...OFF NEDEN BİTTİ ANLAMIYORUM Kİ EN AZINDA HAZİRAN SONUNA KADAR FALAN DEVAM ETSEYDİ...DAHA HİÇ Bİ DİZİNİN SEZON FİNALİ OLMADI...ÇOK KÖTÜ OLDU BU...ARTIK DEVAM ETSE DE TADI OLMAZ ÇÜNKÜ HALİL YOK:(:(:(OF YAA

Adsız dedi ki...

boyle bı sonu cokmu dusundunuz neden ıyıler olurde kotuler kalır barı yaralansaydı sonunda yıne kavussalardı bı daha bu senarıstlerın hıc bır dızısını ızlemıycem

Adsız dedi ki...

ya olamaz böle bişi bu kadar güzel bir diziyi nası olurda böle bir sonla bitirebilirsiniz...menekşenin tecavüz sahnesinden sonra 2.bir şok oldu hepiiz için...daha güzel ve mutlu bi sonla bitirebilirdiniz...bizleri çok ağlattınız...bu kadar güzel bir aşk dzisini böle bitirmememliydiniz

Adsız dedi ki...

dizinin bitmesine çok üzüldüm halilin öliceğine imkan bile vermedim
diziyi bari 2 bölüm daha verselerdi. menekşe hamile olduğu için çocuğu olduğunda başka biiyle evlencekmiydi merk ettim keşke hiç bitmeseydi

Adsız dedi ki...

bu kadar kötü olamazsınız.siz ne yaptığınızı sanıyosunuz.insanlar zaten kötülüklerden ve onun getirdiği mutsuzlukluklardan kaçarken yaptığınız hiç hoş değil.bir kez daha hayal kırıklığına uğradım mutlu sonu bekledik hep şaşırtmana gerek yoktu senarist.turk klasiğini bozdunuz mutlu son yok.bravo insanlar zaten kötülükle savaşırken siz bir kere daha kötülüğü yücelttiniz.bir daha final bölümü çekilsin.tabi becerebilirseniz

Adsız dedi ki...

dizi süperdi ben ilk bölümlerini seyretmeme ramen çok bayıldım halilin ölmesi kötüydü mutlu sonlada bitebilirdi ve menekşeyle halil bi söz söylüyolar o söz çok güzeldi ve halil menkşenin başına gelen olaylardan sonra gene menkşeyi terk etmedi tam tersine menkeşeyi korudu ve yardım etti ona olanları unutturmak için ben kıvanç tatlıtuğya ve sedef avcıya teşekür ederim çok gerçekçi oynadılar sanki gerçekmiş gibi onaları çok tebrik ediyorum ve ypımcıları hiç akılardan çıkmaya cak bi diziydi ve hiç bi zaman menekşe ile halil dizisi gibi dizi olmadı olamazda çünkü bu dizi akılara kazındı

Adsız dedi ki...

olmazzzzzzzzz olamazzzzz böle senaryo olamaz insanları kandırmayın biraz daha gerçekçi olun orda mustafayı kolundan başından öldürecek korumalar varken nasıl mustafa ateş etmeye devam edebilir.birde ölmeyi hak edecek insanlrı öldürmediniz.kuzum neden bitiriyodun anneyi ortaya çıkardın valla komiksiniz.bu anin sonun nedeni farklı ama izleynlerinizi hiç düşünmediniz.bitti dizi işin izlemem fos çıkıyosunuz.bütün diziler yılan hikayesi oolsun gümüş olsun fosssssssssss

Adsız dedi ki...

kıvanç tatlıtuğ sana bütün bunlar bir daha sonunu kötü bitiren bir dizide oynama hayran kaybediyosun.seni kullanmalarına izin verme.menekşe gibide amatörlerlede oynama yapımcı sende çok kötü kalbin var insanlar mutluluk arıyor duydun mu?halil sen çok ustalaştın yolunu bozma şöhretin acizliğine uğrama sakın!!!türkiye bir oyuncuda kaybetmesin bir senarist kaybetti bile

Adsız dedi ki...

Harika bir diziydi.Hala inanamıyorum Halilin öldüğüne.bu dizinin öyle fanatiğiydim ki kendimi boşlukta gibi hisset meye başladım.dün gece vurulma sahnesinden itibaren 3 saat durmaksızın ağladım.yalnız menekşe daha acı üzülebilirdi.

Adsız dedi ki...

keşke mutlu sonlar bitirseydinizdaha güsel olurdu

Adsız dedi ki...

dizide baştan beri herseyle savasan bi aşk vardı töreyle aile baskısıyla yanlışlarla kötü bi hayata mahkum edilmeye çalışılan bi kız vardı bence dizinin mesajı onların yanlışlığına ragmen sonu güzel töre gibi sacma bi şeyin yenemediği bi ask olmalıydı ama ne oldu sanki yanlışta olsa anaya babaya gelenek görenek ismi altında menekşenin babasının yaptığı seylere karsı gelenın sonu bu olur gibi bişe oldu sacmaaaaaa kendime gelemedım dünden berii

Adsız dedi ki...

berbat bir finaldi kardeşim hiç kaçırmadan dikkatle izlediğim bir filmdi resmen ailecek hastasıydık ama noldu kötüler kazandı. ben hiç hoşlanmadım bu sondan bence ikinci bir final çeksinler inşallah sesimizi duyarlar harika bir dizinin hazin sonu manşet :(((( afyonlu tarık...

Adsız dedi ki...

ben tab bi kıvanc hastasıyım ona bayılıyorum dizini hayranıyım niye bitti ya .. ara reklamları izlediğimde final yazısını gördüyümde çok kötü oldum gerçekten.ben 12 yaşındayım ama benimle çıkarmısın kıvaççççççççççççççççççç

Adsız dedi ki...

menekşe ile halil çok güzel bir diziydi senaristini teprik ediyorum beyenerek izledik devam etseydi keşke:(menekşe hayatında hiç gülmedi nedne finalde gülmesine izin vermediniz bari finalde gülseydi dimi:)dizi çok güzeldi oyunçuların hepsine başarılar dilerim...

Adsız dedi ki...

ilk kez bi dizide ağladımm:(
böle olmasaydı keşke.hiç bi bölümünü tam izlemedim diyebilirim ama son bölümümnün son 10 dakikasını izledim ağladım:(
ama şunu söylemeliyim ki ben bu dizide şunu gördüm...halil karakterini kıvanç o kadar ii canlandırıodu ki sanki gerçek bi aşktı...yani artık aşkın rolü bile bu kadar mükemmel oluosa gerçek aşkı nasıl anlayacaz bilmiyorum...tebrik ediorum güzel bi sondu ama menekşe de ölebilirdi.....daha az etkilenirdik

Adsız dedi ki...

böle güsel bi diziye böle bi son hiç yakışmadı ağlamaktan gözlerim şişti o kadar bütünleşmişizki diziyle kendimi tutamadım bitmeside hiç ii olmadı her hafta kaçırmadan izlediim tek sahnesi kaçırsam üzüldüüm bi diziydi of çok yazık oldu yha çok kısa sürdü bişiler yapsınlar rüa falan olsn olmadı böle:'( :'(

Adsız dedi ki...

DİZİ BAŞINDAN BERİ MÜKEMBELDİ.OYUNCULAR SÜPERDİ.AMA DİZİ BU KADAR ÇABUK VE BÖYLE KÖTÜ BİR FİNALLE BİTMEMELİYDİ.HALİL ÖLMEMELİYDİ MUTLU SONLA BİTMESİNİ BEKLİYORDUK HAYAL KIRIKLIĞINA UĞRADIK.

belkibirgün dedi ki...

madem herşey izliyiciler izin siz bize emek etmiyormusunuz bizlere yapmıyormusunuz bisde size reytıng verıyoruz bizim sayemizde büyümüyomusunuz deyiştirin şu finaliyaa halil ölmesin bu nasıl bişi bir herif yüzüğnden 9 ay boyunca bir mutluluk göremedik yani bir mustafa herkezi ezdi polisleri bile abartıldı ama biz aşk için izledik flmmi gercek aşksa bu fılım kavussunlar finalde bizde saklıyıp arşivimizde yıllar sonra gosterelım ona buna baklın aşk buydu dıe ama siz bok ettiniz aşk kı falan tecavüz bir ikincide halillin ölümü deyiştirin şu finaliyaa bu senaristtin filmini izlmeyin bir daha bok ettin bütün flm me olan isteyimiziyaaa....

Adsız dedi ki...

yaa sizz delimsnzz acba... hey senarist sana dioırm abi..böle bi sonu cok mu düşündün..yalnz kadro süpedii. sedef avcıda kıvanç tatlıtuğda rollerini cok güsl oynadılar da böle bitmemelidi yaaa ağlamaktan gözlerm şişti burda. çok kötüsn senarist birdaa böle kotu sonlu dizi istemiorzz bence dizi aha dwm edbilirdi..buradan soruorm nedn bu kadr erken bitirdinz????????????

Adsız dedi ki...

BİZLERİ GERÇEKTEN HAYAL KIRIKLIĞINA UĞRATTINIZ HALİL VE MENEKŞE MUTLU OLMALIYDILAR HALİLİN YERİNE MENEKŞENİN BABASI ÖLMELİYDİ HEM SAÇMALIĞA BAKARMISIN ONCA POLİSİN İÇİNDE MUSTSFA KAÇ EL ATEŞ ETTİ HİÇ OLMADI BENCE DİZİNİN FİNALİNİ TEKRAR ÇEKMELİLER YANİBU FİNALİ ÇOK MU DÜŞÜNDÜLER ANLAMIYORUM.TAM BİR REZALET.

Adsız dedi ki...

süper bi diziydi ama böyle bitirmemeniz lazımdı daha gsl olabilirdi bu kadar erken bitmesini anlamadım niye bir sezon sürdü bencede finali yeniden cekin

Adsız dedi ki...

siz bu ölme sahnesini yapınca dizi akıllardan çıkmıcak sanıyorsunuz.aslında öylede.bu dizi her akla geldiğinde çok kötü bi diziydi diycez.çünkü dizinin bütün güzelliğini son bölüm mahvetti.yani o kadar emek boşuna gitti.böyle bi dizinin başına böyle bi senaristin getirilmeside tuhaf.ben yapsam daha güzel olurdu.vay be halil öldü, ne kadar etkileyici bi sondu ya hiç unutmucam!

Adsız dedi ki...

çok güzel bir diziydi.. neden bu kadar erken bitirdiniz anlamıyorum.
erken bitmesi zaten üzücüydü ama böyle bir finalle bitmesi daha üzücü oldu benim için...

Adsız dedi ki...

ya bazılarınızda senaristi tbrik ediyorsunuz.çok güzel finaldi diyende var ya yuh

Adsız dedi ki...

ancak b�r d�z� bu kadar berbat ed�l�r ya �nanm�yorum s�ze n�ye hep aglamak zorunday�z gulsek nutlu olsak olmazm�yd� bu d�z�ye yen� b�r son cek�n ve yay�nlay�n yoksa del�recem....

Adsız dedi ki...

Uzun zamandanberi ilk kez bir dizinin müptelası olmuştum.Aldatmanın olmadığı,aşiretlerin,terörün,olmadığı bir diziydi,bu yüzden ayrı sevmiştim bu diziyi.Bence bir sezon daha devam edilmeliydi diye düşünüyordum ki dün akşam final yazısını görünce şok yaşadım.Yapımcılardan istediğim lütfen bu tür kaliteli yapımlara devam etmeleri.Ayrıca sedef avcı nın oynadığı bu role mükemmel yakıştığını da söylemek isterim.Emeği olan herkese sonsuz teşekkürler.

Adsız dedi ki...

bu nebicim dizi abiler halil öldu menekse de bosnaya gidior bune ja

Adsız dedi ki...

halil ve menekşe dizisini çokk benimsemiştik ama izleyicisine çok ayıp ettiniz son bölümün üstünden 1 gün geçmesine ragmen insanlar hayla şokta sizi kınıyorum dizinin sonunu böyle bitirmemeliydiniz bir daha kanaldeyi izlemiyecegim .

Adsız dedi ki...

ya gercekten bu nebiçim sondu yaa ağlamaktan öldümmmm gözlerim şişti okadar çok benimsemişizki içimizde o dizide ölmeyi hakedecek okadar çok insan vardaki neden halilllllll bare ikiside ölseydilerde hiç değilse yinede ayrılmadılar derdik lütven tekrar cekinnn finali

Adsız dedi ki...

Bende çoğu yorum yapan arkadaşlara katılıyorum senaryo yazmayı madem bilmiyordunuz neden yayınladınız bu diziyi herhalde hiçbir senarist bu kadar kötü bir hayal gücüne sahip olamaz ve inşallah kendisi bu yorumları okur ve mutlu bir son düşünüp tekrar yayına koyar madem bitirecektin ki bu da bence çok saçmaydı severek izliyorduk adam gibi bir son yazsaydın kaldı ki biz işimizden gücümüzden vakit ayırıp heyecanla dizinin sonunu bekleyelim sizlerin yaptığına bakın kesinlikle kınıyorum sizleri. Menekşe halilin o büyük aşkına yazık oldu...

Adsız dedi ki...

son bölüm tekrarlanmalıı!!ben o kdr kızgnm ki yani ağlamaktan artk sinirime vurdu.dizinin bu kdr bölümne yazkk doru dzgn güzel bi sonla bitmellydii lütfen tekrar bi son yazlsn!!

Adsız dedi ki...

ıgreng bır fınaldıı ıkısıde olebılırdı sadece halılın olmesı boyle bır aska yakısmadı sacmalık olmuss

Adsız dedi ki...

menekşe ile halil o kadar güzel bi diziydiki ama son bölümü bi dizinn bitimine neden oldu bence bu şekil bitmemeliydi leyla mecnun aşkı gibi gördüğümz bu dizinin bu şekil bitmesi izliyenleri aşırı şekilde hayal kırıklığına uğrattı hala dizinn etkisindeym bu şekil senaristlik olmaz bence tmm belki iknci bi finalde çekilemz ama düşünülmesi gerekn ve önemli olan bunun sonunu güzel yazmaları olmalıydı yazık oldu diziyeee gerçekten çok üzüldmmm :(:(:(:(:(:(::(:(:(:(:(:(:(:(:(:

Adsız dedi ki...

BİR DAHA KANAD DENİN HİÇ Bİ FİLMİNİ İZLEMİCEMMMMMMM LANET OLSUN BÜTÜN DİZİLEREEE :( :( :(

Adsız dedi ki...

dizinin hem kötü adamının hem de iyi adamının aynı anda ölmesi çok ilginç. kötü bitti.baştan sona acı olan dizi bari güzel bir sonla bitseydi

Adsız dedi ki...

BİZ ABLA KARDES OGRETMENIZ VE DIZI SEVER DE DEĞİLİZ AMA BU BAMBASKA BI SEYDI. HICBIR BOLUMUNU KACIRMADIK. ISIMIZI GUCUMUZU BIRAKIP BUNU IZLEDIK. BU MUYDU BU DIZIYE YARASAN SON? BIRILERI BIRSEYLER YAPMALI. DEGISTIRILMELI. SENARISTLERDEN COK SASIRTICI AMA BIZI BOYLE YASAM TADINDAN ETMEYECEK BIR SON DAHA BEKLIYORUZ. TABIKI KIMSE BI SON DAHA CEKMEZ AMA GENE DE SOLEMEKTE FAYDA VAR. SON DEGISSIN.

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaslar,ben de sizin gibi düşünüyorum yalnız anlamadığım bir sey var nasıl oluyorda kanal yöneticileri böyle bir diziyi daha seneryo yazmasını bilmeyen birini verip katlediyorlar.adam tüm diziyi düğüne kadar yazmışsonrası ise hepsi uydurma hata diziyi asıl bitirebilirim diye düşünme savası içinde düğünden sonrasın uydurmus sırf bitsinde kurtulayım diye insanların duyguları ile alay etmiş bence düğünden sonrası tam bir fiyasko slında ben o kanalın sahibi olsam bu diziyi bitmeden bu senristi kovar yerine adam gibi birini alır ve daha iyi ve kaliteli gecen bir kac bölümden sonra cok daha iyi bir finalle bitmesini sağlardım .hata dizi şu anda bile kurtarıla bilir aslında önümüzde ki yıl bile devam edile bilir sadece tek yapmaları gereken bu final bölümün aslında meneksenın uyurken gördüğü bir rüya olarak göösterilip yeni sezona adam gibi bir senaristle devam edilip bomba gıbı daha süper bir finalle bitirilebilir.Ha aklımda iken bu senarist önce nasıl film yazılır adam gibi öğrensin öyle yazsın ve o ana kadarda sakına bir daha dizi yada film yazmasın insanlarla alay etmek bu kadar olur yani düğünden sonrası tam bir fiyasko ben her ıkısınınde olmesine karsıyım ölmek care değil evet birlesmek için ayrılmeyı göze alabilirmisin drmişsin senarist efendi ama sen ikisini sonsuza kadar ayırdın soylesene bana nasıl ne sekılde bırlesecekler

Adsız dedi ki...

HERSEY SÜPER....

COK IYI OLMUS, HERKESIN ELLERINE SAGLIK. O KADAR KURSUN YAGDI, SADECE 2 KISI ÖLDÜ. DAHA DA KÖTÜ OLABILIRDI.

BEN SEMA HANIM I CENAZEDE GÖREMEDIM...

Adsız dedi ki...

ya niye bitti ki bu dizi ya cok severek begenerek ızlıyoduk yanı sevenlerıne veda edıyor dıye bıten bı dızı bence bıtmemelıydı.zaten sonunda agladım dızı bıterken ve tam 3 kere ızledım son bolumu ne olur tekrar gerı donsun dızı lutfen bı sekılde:(

Adsız dedi ki...

televizyon kanalarinda bir ask dizizi menekse ile halil vardi insanlar ask gore bilmek icin izliyorlardiki
supriz final cikti devreye o yetmiyormus gibi senaristler dizinin icine etdiler boylede olmazki:(
artik asik olmayalim sevenlere deger vermiyelim yada bilmiyorum ne dusunelim maksadiniz neydi diye soruyorum senerist arkadaslara:(

Adsız dedi ki...

alamanci kardesim hersey superdi derken? ney guzeldi kursunlarin yagmasi gibimi kendimizi kurtlar vadisini izliyormus gibi hisedecektik nerdeyse ilk bolumleri haric her bolumu sacmalikti sedefi ve kivanci seyrediyorduk o kadar guzel oynuyorlardiki seneristlerin berbat senaryolarini onlar guzelestiriyordu

halilin annesini sormusun kadini mezardan cikardilar timarhaneye soktular senarist kardesler.. sinirimi beli edecek hic ir ifade bulamiyorum sadece rezilik ayip bu yaptiklari seyirciye saygisizlik diyorum:(

Adsız dedi ki...

evet dugun sahnesinden sonrasi bir fiyaskoydu sadece oyuncular izlendi cok guzel insanlarin istedigi hayal etdigi sevgiydi onlarin bize yasatdigi butun gonlumuz kivanc tatlitug ve sedef avciy la bravo size couklar helal olsun siz herseyin en guzeline layiksiniz

Adsız dedi ki...

ÇOK İLGİNÇ FİKİRLER İLE KARŞINIZDA OLACAĞIZ.

Derken bize bir site adresi vererek menekse ile halil dizisini yasata bileceginizimi dusunuyorsunuz?
yoksa biz seyircileri salak yerinemi koyorsunuz anlamadim

Elif Şafak, Ece Yörenç, Melek Gençoğlu lutfen bundan sonra dizi felan yazmayin heleki ask dizisi asla !
korku filmi belki ola bilir korku fimlerinde mantik aranmadigi icin..

Size bir seydaha soylemek istiyorum seyircileri bilincisiz ne verirsek izlerler diye dusunmeyin!!
iclerine sinmeyen hic bir seyi izlemezler !!
yaziklariniz once sizegercekci gelsin!! sonra seyirciye sunun

hos bundan sonra ilk dizi basladiginda sizlerin ismimi yaziyor senaryoda diye dikat edecegim ben..

Adsız dedi ki...

ILK BÖLÜMLERI COK SAHANEYDI VE GIT GIT GIDE SACMALAMAYA BASLADI KOSKOCA ISTANBULDA TESADÜFF BIRBIRLERINI BULDULAR BÜTÜN DIZI HEP TESADÜFFLERLE DOLU MUSTAFA KAC KISI ÖLDÜRÜYOR KIMSENIN BIRSEY YAPTIGI YOK FINAL BÖLÜMÜNE GELMISSIZ HABERIMIZ YOK ANNE ÖLMÜS KAC SENE SONRA ORTAYA CIKIYOR HAYRET BIRSEY KADININ ZAVALLI ÖMRÜNÜN SONUNA KADAR TIMARHANEDE GECIRIYOR VE DIZI HEP AGLAMAKLA GECIYOR HIC KIMSENIN BASI DERTTEN KURTULMUYOR VE SONUNDA GÜLERLER DEDIK SONUNUDA BATIRDINIZ BECEREMIYORSAN NEDEN SENARYO YAPMAYA KALKTINKI BYLE SACMALIKDA OLMAZ ISIN DEGILSE BIRAK BUNDAN SONRA DEGISTIRSEN BILE KIMSE BAKMAZ BIRAK KALSIN BIRDAHADA BU NANEYI YEME BENDEN SIZE BIR ABI TAVSIYESI KULAGINA KÜPE OLSUN

Adsız dedi ki...

aacirim acirim menekseyle halile acirim yazik bir dizi yüzünden gözlerinde yas kalmadi özel hayatta bile belkide gülmeyi unuttular gözlerinde yas kalmadi insaf beee böylede beceriksiz senarist olmazki yazik gece gündüz yazdigi senaryoya bak insan kötülükle hic bir yere varamaz sonu güzel bitseydi belki rekorda kirardiniz ama ne yazik havanizi aldiniz

Adsız dedi ki...

offfffffffffffffffffffffffff :(:( YAAAAA BEN DAYANAMIYORUM. DAHA 1 HAFTA ÖNCESİNDEN DİZİNİN FİNAL FRAGMANINI GÖRDÜĞÜM AN YIKILDIM . İÇİME DERT DÜŞTÜ. BİTMESİN NOLURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR. BU KADAR ÇOK İZLEYİCİSİ VARKEN BİTMESİN. O FİNAL GERÇEKTEN ÇOK KÖTÜYDÜ.GERÇİ Bİ YÖNE GÜZELDİ AMA ÇOK AĞLATTI. KEŞKE KAVUŞSALARDI. HER NOLURSA OLSUN DİZİNİN B.KUDA ÇIKSA BEN ÇOK SEVİYORDUM :(:(..


YA HAFTADA Bİ TEK MENEKŞE İLE HALİLİ İZLİYORDUM O DA BİTTİ. :(:(

Adsız dedi ki...

Diziyi bu şekilde bitirerek bütün menekşe ile halil severleri üzdünüz. Böyle güzel bir aşk dizisinin sonu bu kadar hüzünlü olmamalıydı. Tamam her aşk zor yaşanır ama onlar zaten yeterince zorluk çekmişlerdi artık mutlu olmalıydılar. Mustafayı, mitatı, hatta birde hasanı öldürebilirdiniz ama halil ölmemeliydi. Menekşe ile halil bosnada mostar köprüsünün üstünde elele menekşe hamile bir şekilde bitirseydiniz daha mutlu olurduk. Hatta hiç bitirmeseydiniz daha da mutlu olurduk :(

Adsız dedi ki...

güzel başlayıp rezil biten tek dizi rezil ettiler güzeli diziyi kadroyu böyl seyirci zor bulunur hangi akla hizmet bitti gerçi artık saçmalamayada başlamışlardı senaristler yazık oldu mahvoldu güzeli dizi herkes kötü bahsediyor güzel bişeyken kötü oldu hayal kırıklığı fiyasko bu herhalde tam anlamıyla batırmışlar inanamıorum

Adsız dedi ki...

BENCE SUPER BIR DIZIYDI AMA BITMEMELIYDI HER MASALIN BIR SONU OLURMUS BUNUNDA SONU BOYLE OLDU DAHA DIGER DIZILERIN FINALI BITMEMISKEN BUNUN HEMEN BITMESINE ANLAM VEREMEDIM COK SACMA BIR FİNALLE SON YAPMISLAR DIZIYI ZIYAN ETTILER ACABA SENARIST COK DUSUNMUS SON ICIN BULA BULA BUNUMU BULMUS DUSUNMESINE BILE GEREK YOKTU GELSEYDI BANA BEN ONA SOYLERDIM BENCE KOCAMAN "000000000 "

Adsız dedi ki...

çok severek izladiğim bi diziydi. final reklamını görünce şok oldum hele finali izleyince dahada şok oldum. böle olmamalıydı yaaaaaa halil ölmemeliydi böle acı bitmemeliydi bu dizi valla bendende bi 000000 bu güzel diyiyi böle kötü bitirdiğiniz için

Adsız dedi ki...

36 Bölümdür heyecanla izlediğim dizinin sonu bu mu olacaktı ??? Mustafa ölecek Menekşe ile Halil sonunda rahata erecek derken siz kalkın Mustafanın kurşunlarına Halili hedef gösterin ... Sonuç !!! Fiyasko ... Yazık olmuş 36 haftama yazık ...

Adsız dedi ki...

36 Bölümdür heyecanla izlediğim dizinin sonu bu mu olacaktı ??? Mustafa ölecek Menekşe ile Halil sonunda rahata erecek derken siz kalkın Mustafanın kurşunlarına Halili hedef gösterin ... Sonuç !!! Fiyasko ... Yazık olmuş 36 haftama yazık ...

Adsız dedi ki...

36 Bölümdür heyecanla izlediğim dizinin sonu bu mu olacaktı ??? Mustafa ölecek Menekşe ile Halil sonunda rahata erecek derken siz kalkın Mustafanın kurşunlarına Halili hedef gösterin ... Sonuç !!! Fiyasko ... Yazık olmuş 36 haftama yazık ...

Adsız dedi ki...

Menekşe ile Halil dizisi,her bölümünü hayranlıkla izlediğim,işte gerçek aşk diyebildiğim çok güzel bir diziydi benim için..Aşkı için böyle mücadele eden birine,haketmediği bir son yaşatılması beni kahretti..Yönetmenine sesleniyorum.OLDU MU BU İŞ !!!

Adsız dedi ki...

arkadaşlar finalin tekrar çekilmesini isteyenler lütfen yazsın.lütfen.belki bu kadar kişinin isteğini yanıtsızsız bırakmazlar.

Adsız dedi ki...

ya gerçekten büyük bir düş kırıklığı yarattı.dizinin adı menekşe ile halil adı üstünde baş rol bunlar.halilin ölememsi gerekiodu.yeni bi final çekilsinde keyfimiz yerine gelsin...

Adsız dedi ki...

yeni bir final çekilsin ltfn

Adsız dedi ki...

merak ediorum da acaba oyuncular bu sonu beğenmişmidir????

Adsız dedi ki...

bende mutlu sonla bitmesini isterdim.çok sevdiğim biri ölmüş gibi gözyaşı döktüm.içime çok oturdu.bence bi final bölümü daha yapmalılar...asu

Adsız dedi ki...

yeni final istiyoruz(lütfen).

Adsız dedi ki...

Yeni bir Final cekilsin 36 Hafta bosuna gitmesin. böyle bitmemeliydi

Adsız dedi ki...

merhaba menekse ile halil in yönetmeni ve sanaristi ayrica yayınlıyıcı kanal sahibi.Ben 25 mayıs 2008 günü saat 14:15 de yazdım ve gene yazıyorum .Burada bu kadar kisi dizinin finali hakkın itiraz ediyor ve bitmesin diyetepki gösteriyorlar ama hic biriniz cıkıp da bir acıklama yapma cürettinde bulunmuyorsunuz nedense.Bu ne duyarsızlık ve ne terbiyesizlik bu diziye aslında siz değil halk sahip cıktı.sizler sadece 3 kurusun pesinde imişsiniz bu suskunluğunuzla bu kanıtlanmış oldu. Umarım senaristler bir okula gidip senaryo nasıl yazılır öğrenirler .Umarım en kısa zaman da birileri cıkıp bir acıklama yapar.Aksi taktirde bu tepkilere kulak dıkayarak sadece insanların duyguları ile alay ettiğinizi kanıtlamış olacaksınız umarım birileri cıkar bu tepkilere kayıtsız kalmadıklarını ve gerekeni yaptıklarını söylerler. böylece de milletin de göz yasları sona erer .Bu dizi senaristlere ders olsun her senaryo belli bir süre sonra halkın malı oluyor ve sizden cıkıyor senaristler siz o dakkadan sonra diziyi hem halkın istediği gibi hemde süprizlerle donatarak daha cekıcı bır hale getırmelısınız bunu yaparkende asla bu dizide olduğu gibi düğündenden sonrası nasıls acmaladı ıse ve bu sekle geldı ıse yenı yazdığınız seneryolarda gelmememli umarımbizlerin sesi duyuluyordur ben burada yıkılmıs seyırcılerın dıleğını dıle getırmek ıstedım o kadar ve devam da edeceğim ta ki sizler bir acıklama yapana kadar

Adsız dedi ki...

kesnlkle katılıorum!ben o kdr sinirliym ki bi daha kanal d de asla bi dizi izlemicem tbi bu sonda ne kdr payları vrdr bilmiorm ama..lütfen yeni bi son ya lütfn...bu bu diziye yakşmadııı!!!!

Adsız dedi ki...

menekşe ile halılı cak seviyoruz rollerını cok ıyı oynuyolardı fınal bıdaga ıstıyoruz

Adsız dedi ki...

lütfen bu kadar kişiyi kırmayın son bi final çekin.çok şey mi istiyoruz.

Adsız dedi ki...

yeni bir final çekilsin ltfn

Adsız dedi ki...

yaaaa kardeşim ya madem bir filme final çekemiyordunuz niye final yaptınız bari filmi bitirmeseydiniz acıdım ya menekşeye ben onun yerinde olsam o köprüden aşğıya atlardım tam bi rezillik iyide ezildi senarist bari dewam etsinde iyice rezil olmasın berbattı ağlamaktan gözlerim şişti ya ayıp resmen bu bize hakaret...

Adsız dedi ki...

madem diziyi mahvettiniz düzeltmeyide bilin bi zahmet.

Adsız dedi ki...

ISIMSIZ BIR ARKADASIMIZ SU YAZIYI YAZMIS BENDE SONUNA KADAR KATILIYORUM VE TEKRAR BURAYA KOPYALIYORUM!!!!

merhaba menekse ile halil in yönetmeni ve sanaristi ayrica yayınlıyıcı kanal sahibi.Ben 25 mayıs 2008 günü saat 14:15 de yazdım ve gene yazıyorum .Burada bu kadar kisi dizinin finali hakkın itiraz ediyor ve bitmesin diyetepki gösteriyorlar ama hic biriniz cıkıp da bir acıklama yapma cürettinde bulunmuyorsunuz nedense.Bu ne duyarsızlık ve ne terbiyesizlik bu diziye aslında siz değil halk sahip cıktı.sizler sadece 3 kurusun pesinde imişsiniz bu suskunluğunuzla bu kanıtlanmış oldu. Umarım senaristler bir okula gidip senaryo nasıl yazılır öğrenirler .Umarım en kısa zaman da birileri cıkıp bir acıklama yapar.Aksi taktirde bu tepkilere kulak dıkayarak sadece insanların duyguları ile alay ettiğinizi kanıtlamış olacaksınız umarım birileri cıkar bu tepkilere kayıtsız kalmadıklarını ve gerekeni yaptıklarını söylerler. böylece de milletin de göz yasları sona erer .Bu dizi senaristlere ders olsun her senaryo belli bir süre sonra halkın malı oluyor ve sizden cıkıyor senaristler siz o dakkadan sonra diziyi hem halkın istediği gibi hemde süprizlerle donatarak daha cekıcı bır hale getırmelısınız bunu yaparkende asla bu dizide olduğu gibi düğündenden sonrası nasıls acmaladı ıse ve bu sekle geldı ıse yenı yazdığınız seneryolarda gelmememli umarımbizlerin sesi duyuluyordur ben burada yıkılmıs seyırcılerın dıleğını dıle getırmek ıstedım o kadar ve devam da edeceğim ta ki sizler bir acıklama yapana kadar

26 Mayıs 2008 Pazartesi 08:51

Adsız dedi ki...

SİTE DUYURUSU:
SİTEMİZ SİZ ZİYARETÇİLERİMİZİN İSTEĞİ ÜzERİNE KAPANMAYACAKTIR VE SİTEMİZE DİZİNİN EKSİKLİĞİNİ HİSSETTİRMEMEK İÇİN YAZIN ÇOK İLGİNÇ FİKİRLER İLE KARŞINIZDA OLACAĞIZ.LÜTFEN BİZİ TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN!


BOYLE BIR DUYURU YAZACAGINIZA BU DIZIYI NASIL KATLETDINIZ NEDEN KATLETDINIZ ONU ACIKLAYIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

Leyla ile Mecnun,Kerem ile Aslı,Ferhat ile Şirin ve şimdi de Menekşe ile Halil tarih oldular.


ay delirecegim ya
(Leyla ile Mecnun,Kerem ile Aslı,Ferhat ile Şirin )

sizin de dediginiz onlat tarih siz bu kadar saf misiniz ??

iki , uc hafta sonra unutulacaklar menekse ile halil,

unutulmasaydi turkan soray , kadir inanir filimleri unutulmasaydi selvi boylum al yazmalim unutulmazdi siz simdi menekse ile halili kavusturmadik tarihmi olacaklar saniyorsunuz pess ne diye bilirim bu mantiga

Adsız dedi ki...

Yönetmen : Uluç Bayraktar

Senaryo : Elif Şafak, Ece Yörenç, Melek Gençoğlu

sicilendiniz arkadaslar artik agzinizla kus tutsaniz yaranamasiniz bu milete

bu sonu kendi sonunuz olarak dusunun bir zahmet!!!!

Adsız dedi ki...

Buraya hergün isyanlarımı dile getirmekten vazgeçmeyeceğim... Sizde sakın vazgeçmeyin arkadaşlar.. Menekşe ile Halil herşeyden önce mükemmel bir aşk filmiydi. Sonunu kötü bitirerek insanların hafızalarına kazımak istediniz belki ama çok yanlış yaptınız. Bir zamanlar "Aliye"ler vardı ..."Baba Evleri" vardı .. Ne oldu peki ??? Hangi biri aklımızda kaldı..Menekşe ile Halil IQ su düşük bi yaratığın elinden çıkan kurşunlarla hafızalara mı kazındı ?? Aslaaaaaa.... Sizin isminiz senarist... Nasıl olsa mezardaki ölüleri diriltip kuralsızca filme sokabiliyorsunuz... En kötü karakterleri bir anda süper kahraman haline getirebiliyorsunuz... Bu savaş bitmedi arkadaşlar !!! Menekşe ile Halil için yeni bir final istiyoruz... Gerekirse Kanal D binasının önünde bile toplanmaya hazırız !!! Ya bu final değişecek...Ya değişecek...

Adsız dedi ki...

final kesinlikle berbattı.böyle bitmemeliydi.aslında dizi bitmemeliydi.yani son zamanlarda yapılan en güzel diziydi.mahvettiniz ya.

Adsız dedi ki...

sizi çokk seviyorum çok güzel bir diziydi ama niye bitirdiniz hele halil için dünyalarımı bile verebilirim menekşe senin içinde öyle keşke final öyle bitmesydi ama sizi çoookkkkkkkkkk seviyorummmmmm

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar çoğunuz dizinin kötü bi sonla bittiğini ve hatta bitmemesi gerektiğini söylemiş.Dizinin bitmemesi konusunda hakılısınız bende dizinin bitmesini istemezdim ama şöle bi şay var senaryo tıkanınca dizi bitmek zorundadır daha doğrusu diziyi bitirmek zorundalar mesela BIÇAK SIRTI oda gayet güzel ve izlenen bi diziydi ama bitti ve açıklamada yapılmıştı dizinin gerçek bir olayı anlattığını belirtmişlerdi hikayede bitince doğal olarak dizide bitti.Diziyi uzatmadılar çünkü uzattıklarında dizinin izlenmeyeceğini biliyolardı.Menekşe ile Halil de öyle.Hikaye bitti.Diziyi uzatsalardı belkide kimse izlemezdi diziyi tadında bırakmak en güzeli yani Menekşe ile Halil eğer bu neden ile bitmişse bi sorun yok çünkü doğru olanı yapmışlar dedim ya belki de uzasaydı dizinin tadı bozulurdu kimse izlemezdi ama diziyi tadında bıraktılar gayette iyi oldu ama eğer dediğim neden ile bitmişse...dizinin sonunu da beğenmeyenler var ben dizinin sonunun gayet güzel bittiğini düşünüyorum yanlış anlamayın bende Halil'in ölmesini istemezdim aksine dizi bitttikten sonra keşke şöle bi sonla bitseydi dedim hatta kafamda bi son bile kurmuştum. Mesela şöle olabilirdi Mustafa katliam yaparken şimdiki gibi yine Halil ve Mithat yaralansaydılar ama sonradan iyileşselerdi. Mustafada öldü böylece rahat kaldılar zaten sonrada Mithat bi şekilde kendisini Halil e affettirseydi(biraza zor olurdu gerçi)neyse işte barışırlardı sonra aile yeniden bir araya gelirdi zaten Yusuf ta döndü mutlu bi aile olarak kalırdılar ve en sondada Menekşe Halil'e hamile olduğunu sölerdi tabii sevinçten uçardı(tabi çocuk kimin olurdu bilemem o kadar ayrıntıya girmedim)bi kaç ay sonra çocuk doğardı mutlu bi sahne ile biterdi bi kaç bölüm uzamış olurdu sonra diziler tatile girince biterdi ama senaristler böle bi sonu uygun bulmuşlar yinede dizi iyi bi sonla bitti çünkü bazı diziler böle güzel bitemiyor mesela Aliye nasıl bittiğini anlamadım çocuklarla teknedeyken dizi bitti ama bu dizi mutlu bitmediysede anlaşılır bitti yani şimdi kimse dizi nasıl bitti ben anlamaım demeyecek çünkü anlaşılır şekilde biti ama herkesin benimle aynı fikrde olamasını beklemem ama fazla ön yargılı olmanızda hoş değil senarstler açısından bakınca ne demek istediğimi anlarsınız yorumumu beğenirsiniz umarım beğenenlerede beğenmeyenlerede kısacası yorumumu okuyan herkese teşekkürlerimi iletiyorum....

Adsız dedi ki...

dizinin bitmesi herkez için büyük bi şok oldu hele de böle bi son ile çok hüzünlü bitti ben menekşeden daha fazla ağladım diziyi izlerken gerçek aşklar demekki hep hüzünlü bison ile bitio bunu bikez daha görmüş olduk ama bitmemesini çokkkkkk isterdik çok güzel bi filmdi çok çabukı bitti offf :((((((

Adsız dedi ki...

alıntı:

Arkadaşlar çoğunuz dizinin kötü bi sonla bittiğini ve... bunu yazan kişi :ya sen ne kadar akıllısın!

Adsız dedi ki...

çok sevdiğim 3 diziden biriydi ama bu sonu izledikten sonra bir daha dizi bakmamaya karar verdim çünkü çok etkilendim malesef kötü yönde.inşallah bu seslere kulak verip yeniden çekip mutlu bir son yaparlar...

Adsız dedi ki...

Süper bi diziydi.Saatlerce ağladım herkese teşekkürler!

Adsız dedi ki...

cok yazik ayyapima bu dizinin boyl bitirlmesine boyle musade ettigine. hersey tadinda guzel ama 36 alti bolumde cok az tadini alamadan dizi bitiyo!

Adsız dedi ki...

İsimsiz bi arkadaşa ithafen !!!
(27 Mayıs 08:16'da yazan arkadaşım)Bunca insan Menekşe ile Halil'in finalini beğenmemiş ve isyan çıkartmış durumda iken, herkes kafasında mutlu bir son düşünürken sizin kafanızda güzel bi son olmuş dizi tam zamanında bitmiş demenize inanın bi anlam veremedim doğrusu. Ya siz dizinin konusunu unuttunuz ya da final kısmını kaçırdınız ...Senaristlerin belli bi yerden sonra senaryoyu askıya aldıklarını ve saçma sapan bir gidişhata döndüklerini hepimiz iyi biliyoruz. Burda istenilen yalnız ve yalnız bunca haftadır rahata ersinler diye beklediğimiz Menekşe ve Halil'in mutlu bir sonla ekranlara veda etmesdiydi. Nasreddin Hoca'nın güzel bir deyişi vardır " Eşşeğe mi inanayım ? Yoksa gözüme mi ?" Bilmem anlatabildim mi ...

Adsız dedi ki...

ben gercekten hiç bir dizinin final
inden bu kadar cok etkilenmemiştim..ki türk dizilerin pek kaalaya almayan biri olarak deli gibi ağladım..tadında bitmesi elbette güzel ama bence haziran sonu gibi bitmeliydi..ama yinede cok güzeldi..asla unutmaycağım ve her aklıma geldiğinde boğazımda bişeylerin düğümlendiği bi dizi olacak..emeğei geecn herkese sonsuz tesekkürler..

Adsız dedi ki...

bütün suç polislerde adam içeri girer girmez ayaga fırladıkları halde 10 el ateş etmesine izin verdilerrr
ayrıca halile söylemiş olsaydı eger o pisliğin kaçtıgını halil gördüğünde anlayacaktııı aptalllarrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

final istiyoruz...........Mutlu bir final ama...

Adsız dedi ki...

Bu türk izleyicisine çok büyük bir hakarettir..Onlarla gülüp onlarla ağlarken mutluluk beklerken hiç yakışmadı bu son onlara..Ve biz seyircilere..

Adsız dedi ki...

unutamadım unutamadım ne olur anla beni sewalim unutamadım seni ne olur anla beni unutmak kolay demiştin alışırsın demiştin öyleyse sen unut beni yeterki benden isteme :( :( :( :( :( :( :(:(:(:(:(:(:(:(:( :( :( :(: (:( :( :( :( :( :( (:( :( :( :( :( :(

Adsız dedi ki...

unutamadım unutamadım ne olur anla beni sewalim unutamadım seni ne olur anla beni unutmak kolay demiştin alışırsın demiştin öyleyse sen unut beni yeterki benden isteme :( :( :( :( :( :( :(:(:(:(:(:(:(:(:( :( :( :(: (:( :( :( :( :( :( (:( :( :( :( :( :(

Adsız dedi ki...

ya nolur bi final daha çekin.lütfen anlamıyormusunuz, bu kadar insanı üzmeye hakkınız yok.bu arada kanal d ye artık bakmıyorum

Adsız dedi ki...

BEN BÜTÜN SEZON KAÇIRMADIĞIM İŞLERİMİ ERTELEDİĞİM İÇİN ÇOK PİŞMANIM BİR DİZİ ANCAK BU KADAR KÖTÜ BİTEBİLİR NE ALAKA HALİL ÖLÜYÜ MİTHATLA BARIŞMADILAR ANNESİ ORTADA KALDI ORADA EN KÖTÜ ROL YAPAN MENEKŞE İDİ O ÖLSEYDİ BARİ VALLA OKADAR GÖZ NURU VERDİM YAZIKLAR OLSUN KEŞKE HİÇ BAKMASAYDIM HEM NEDEN FİNAL OLDU SORUN NE HERKES İZLİYODU DİZİYİ BİZ HİÇ ANLAMADIK ZATEN İZLEYİCİLERİ ADAM YERİNE KOYUP NEDEN PAT DİYE BİTTİĞİNİDE NE YAZDILAR NEDE SÖYLEDİLER AYNI YÖNETMEN VEYA HİKAYE YAZAN BİDAHA DİZİ YAPSIN İZLEMEM SAÇMA SAPAN BİTİRDİNİZ DİZİ YAZIKLAR OLSUN

Adsız dedi ki...

cumartesi yaklaşıyor yeni final nerde.

Adsız dedi ki...

cumartesi yaklaşıyor yeni final nerde.

Adsız dedi ki...

cumartesi yaklaşıyor yeni final nerde.

Adsız dedi ki...

cumartesi yaklaşıyor yeni final nerde.

Adsız dedi ki...

Yasemin...Merhaba arkadaşlar burdaki arkadaşların yorumunu okudum da hemen hemen herkse aynı şeyi düşünüyor. Zerda dizisinde 2 final yapmışlar bu diziyi de 2 final şekilde bitirmeleri güzel olacaktı. Hüzünlü bitmesi beklenen bir finaldi esasında. Çünkü dizi de başından beri ayrılıklar hüzünler vardı. Ama şuna dikkat çekmek isterim ki, şu dünyada insanların ümide çok ihtiyaç olduğu bir zamanda yaşıyoruz Ümitsizlik insanı bunalıma koyar Menekşe ile Halil birbirini gerçekten seven aşıklardı Böyle sevenlerin sonu iyi bitse güzel oldurdu Mustafa zaten yapmıştı yapacağını Menekşe'ye bir de Halil'i almaları çok acı oldu. Millet olarak dünya olarak zaten yeterince üzülüyoruz bir de dizinin sonuyla hepten ağladık Ağlamak iyi oldu bir yönden kalplerimiz yumuşadı Ama dediğim gibi 2 finalle her şey daha güzel olacaktı .Yazılacak o kadar çok şey var ki şimdilik bu kadar yazıyorum

Adsız dedi ki...

herkesin severek izledigi bir diziydi cok erken bitirdiler niye anlamadim birtürlü.lütfen tekrar geri dönsün menekse ile halil ekranlara kaldigi yerden.neolur yalvariyoruz menekse ile halil izleyicileri olarak.ISTEGIMIZE KULAK VERIN NOLUR.bu dizi böyle erken bitince sanki hayatimizdan biseyler eksildi .nekadarda alismisiz.

Adsız dedi ki...

bi arkadşımızın yorumu dikkatimi çekti o çok uzun yazan .. ben ona katılmıyorum tamam belki çok fazla abartamdan bitirmişler ama yani biraz daha sürebilirdi dizi veya mutlu son biliyom herkes aynı şeyleri söliyo ama gerçek böle.. baazıları halili çok sevdikleri için dizi bitmesini istemiyolar bence çok saçma ... neyse senraistler daha dikkat bence en azından herkesin istediği mutlu bir son ...

gülnihal dedi ki...

ya nolur kurbanınız oluyum bitmesin böylesine mükkemmel bi dizi bitemez hemde bu sonla asla bitemez neden bitiriyorsunuz nolur bunların hepsi bi rüya olup devem etsin kaçırmadan hayranlıkla izlediğimiz tek diziydi ayıp ediyorsunuz nolur bitmesin herşeyiyle mükkemmel olan bi diziyi bu şekilde böyle bi finalle bitiremezsiniz nolur bu kadar insanı üzmeyin ve devam ettirin ltf

gülnihal dedi ki...

bitmesiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin nolur bitmesin nolur nolur nolurrrr bitmesiiiiiiiiiiiiiin lütfeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen noluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur bu kadar insanı üzmeyin olur ya çıok muhteşem bi diziydi
öyle devam etsin ben arkadaşlara katılıyorum üzmeyin bizi

gülnihal dedi ki...

biz tüm aksaray halkı olarak rica ediyoruz tüm halk sizi hayranlıkla izliyor bitmesin ltf bitmesin bütün halkın dilindeyken böyle bitemez ltf devam etsin bu dizi başlayana kadar yorum yağmuruna tutacağım burayı ltfen

Adsız dedi ki...

gerçekten çok üzüldüm sonunu izlemediğim halde çok ağladım

Adsız dedi ki...

Tuylerim diken diken oldu icim sizladi…..Bu dizi cok guzel heycanli muthis baslamisti, ama son zamanlarda banal olmaya sacmalamaya baslamisti yinede iki gencin tutkulu aski boyle igrenc bir sonla bitmemeliydi, gercekten sok oldum Halil’in olecegenine ihtimal bile veremezdim yazik oldu o kadar iyi bir insan rolu, yok olamazdi herkesi ayakta tutan Halil’di Mustafa tarafin’dan olmeyi hak etmiyordu !!! Mustafayi halil oldurmeliydi !!!

Adsız dedi ki...

BENCEDE HİÇ YAKIŞMADIBU DÜNYA KÖTÜLERİN KAZANDIĞI BİR DÜNYA DEĞİL BENCE BUNUN MESAJINI BU YOLLA VERELİRİZ BAŞKA ŞANSIMIZ YOK BİR ÇOK KİŞİ GAZETE ,DERGİ VE KİTAP OKUMAK YERİNE DİZİLERİ SEYREDİYORLAR BİR ÇOK YAŞ GURUBUNDAN İNSANLAR DİZİ SEYREDİYOR BU GÜZEL DUYGULARI EN AZINDAN BU YOLLA VEREBİLELİM BENCE YENİ BİR FİNAL YAPIP MUTLU SONLA BİTİRİN İNANIN ÇOK SEVİNİRİM

Adsız dedi ki...

menekşe ile halili çok seviyoduk böyle bitmemeliydi

Adsız dedi ki...

bir katil bu kadar şansa bırakılmamalı ödüllenir gibi onun zaferi irl sonuçlanmamalıydı çok yanlış yapıldı..İnsanlığa böyle bir izlenim yaratmak çok yanlış...

Adsız dedi ki...

final bölümü yeniden çekilmeli!!!bu diziye hayat verenler halile de yeniden hayat verebilirler öyle değil mi?!

Adsız dedi ki...

final bölümünün yeniden çekilmesini istiyoruz!bu kadar yoğun istek varken yapamayacağınız birşey değil öyle değil mi!?

Adsız dedi ki...

siteye her gün yeniden yorum yazıprum ltfn yazanlar da yazmaya devam etsin ki final bölümü değiştirilsin. SİTE DUYURUSU:
SİTEMİZ SİZ ZİYARETÇİLERİMİZİN İSTEĞİ ÜzERİNE KAPANMAYACAKTIR VE SİTEMİZE DİZİNİN EKSİKLİĞİNİ HİSSETTİRMEMEK İÇİN YAZIN ÇOK İLGİNÇ FİKİRLER İLE KARŞINIZDA OLACAĞIZ.LÜTFEN BİZİ TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN! ne dersiniz?ilginç fikir derken belki final bölümünü değiştirirler ha ?

Adsız dedi ki...

bir arkadaş yazmış ki senaryo tükenince napsınlar bitirmek zorundalar belki orada haklı olabilir ama sonuçta bu diziyi o kadar izledik onlarla gülüp ağladık! en azından mutlu bir son izlemeyi haketmedik mi!!

Adsız dedi ki...

ltfn artık bir duyuru yapın ve final bölümü yeniden çekilecek deyin!!!

Adsız dedi ki...

ben anlamıyorum neden mutluluğu hakedenler sevinmedi de zeka derecesi son derece düşük bir seri katil sevindi!biri bir açıklama getirsin ltfn

Adsız dedi ki...

menekse ile halil dizisindeki tüm oyunculari bir canli yayin programinda görmek istiyorum.cok güzel oynadilar dizide.bilhassa mustafanin (hasan kücükcetin)oyunculugunu cok begendim.

Adsız dedi ki...

artık biri bir açıklama getirsin çekilecek mi çekilmeyecek mi?!

Adsız dedi ki...

"lütfen bizi takip etmeyi unutmayiniz"diyorsunuz sitenizde.bizler hep takip ediyoruz ama sizler bizleri hic takip falan etmiyorsunuz.bir aciklama bile getirmediniz bukadar izleyiciye.

Adsız dedi ki...

arkadaslar youtubeye 37.bölüm sahte bir fragman cekip göndermisler.fragmanda 28 haziran 2008de yeni bölüm diye tarih yazmislar.halil hastanede,menekse eli kanli falan hastanede ameliyat doktoruyla konusuyor ....!ama bütün dizilerden alinti bir fragmanmis.izleyiceleri rahatlatmak icinmis!

Adsız dedi ki...

bnce dizide mustafa karakterini canlandıran hasan küçükçetin en iyi erkek oyuncu seçilmeli yada bi ödül verilmeli.adam felaket oynuyor ya.şimdiye kadar gördüğüm en iyi oyunculardandı.

Adsız dedi ki...

yaa böyle son mu olurdu yyaaaaaa yapımcıları kınıyoruuuuuuuuuuuuuuuum.madem köyü sonla bitecekti keşke izlemeseydik

men_hal dedi ki...

yani nasıl bir çelişkidir ya gerçekçi olmak değişik olmak adın aharcadılar halili gerçekçi olacaksak halilin ölüm sahnesine dönelim adam halilin üstüne 14 lü boşalttı siviller mustafa salağını mermi manyağı yaptı adam hala ayakta matrıx mübarek? hani saf aşkı anlatıolardı? hani aşk kazanırdı? mustafa menekşedende halildende istediğini aldı? seyirciyi aptal yerine koydunuz beee?? gerçekçiymiş_? allah aşkına kişiliğiyerine oturmamış silik bir adam korkak bir adam her fırsatta halilden dayak yiyen adam son 6 bölümde battal gazi oldu? hangi gerçek bu ya? halil o kadar para güç ve güvenlikle öldü??? kim tarafından öldürüldü mustafa gibi kapasitesiz bir adamdan? türk polisinin gücünü sıfıra indirdiniz be ayıp ayıp!!!!!

men_hal dedi ki...

yani nasıl bir çelişkidir ya gerçekçi olmak değişik olmak adın aharcadılar halili gerçekçi olacaksak halilin ölüm sahnesine dönelim adam halilin üstüne 14 lü boşalttı siviller mustafa salağını mermi manyağı yaptı adam hala ayakta matrıx mübarek? hani saf aşkı anlatıolardı? hani aşk kazanırdı? mustafa menekşedende halildende istediğini aldı? seyirciyi aptal yerine koydunuz beee?? gerçekçiymiş_? allah aşkına kişiliğiyerine oturmamış silik bir adam korkak bir adam her fırsatta halilden dayak yiyen adam son 6 bölümde battal gazi oldu? hangi gerçek bu ya? halil o kadar para güç ve güvenlikle öldü??? kim tarafından öldürüldü mustafa gibi kapasitesiz bir adamdan? türk polisinin gücünü sıfıra indirdiniz be ayıp ayıp!!!!!

Adsız dedi ki...

her dizi mutlu son la bitecek diye birşey yoktur.ama menekşe ile halil böyle bitmemeliydi.

Adsız dedi ki...

Yorılmuyoruz buraya aynı şeyleri yazmaktan menekşe ile halili mutlu sonla görmeyi diliyoruz...

Adsız dedi ki...

menekşe ile halil ne güzel isin bulmuşlar ama sonunu beceremediler..

Adsız dedi ki...

ne yapıp edip bu diziyi kurtarın bnce! bu kadar insan boş yere mi yazıo yani final bölümünün değiştirilmesini istiyoruz ltfn arkadaşlar sizde daha fazla msj atın yılmayalım

Adsız dedi ki...

Mutlu bir final istiyoruz hakedilen bir final olsun lütfennn

Adsız dedi ki...

Mutlu bir final istiyoruz hakedilen bir final olsun lütfennn

Adsız dedi ki...

bi cumartesi daha geliyor ama artık istemiyorum cumartesilerin gelmesini halbuki önceden umutla beklediğim bi cumartesi şimdi nefretle beklenen bi cumartesi haline geldi niye diye bi sorun çünkü menekşe ile halil yok artık onu bitirense sizlersiniz iyi HALT ETTİNİZ beni can evimden vurdunuz iyi akşamlar bile denmeyi hak etmiyorsunuz

Adsız dedi ki...

final bölümü değiştirilsin!!!

Adsız dedi ki...

final bölümü değiştirilsin biz dizi bitmesin istiyorduk final olacağını duyunca hiç olmazsa ii bir sonla biter die avunuyoduk ama ne umduk ne bulduk halil öldü bunu haketmedik !!!

Adsız dedi ki...

ya allahaşkına nasıl bi hayalgücü var sizde ne de güsel mahvettiniz diziyi allah bilir daha devam etseydi halil öldü diye menekşenin babası onu başkasıyla evlendirmeye kalkardı yuh yani iyiler üzüldü kötüler sevindi ne güsel oldu di mi yazıklar olsun ya!

Adsız dedi ki...

bravo size hatta brava!!! daha güzel bir sonla bitirmeyi neden düşünmediniz acba saygıdeğer senaristler?

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar yorum yazın yaaa... biz yorum yapmazsak değiştirmezler ltfn finali değiştirin !!!

Adsız dedi ki...

Dizinin bitmesi büyük tepki aldı ama unutmayalım her tadında biten dizi hiçbir zaman unutulmaz sevgili site yöneticileri evet tadında biten diziler unutulmaz ama neden iyi sonla bitmio nedennn...???final bölümü değiştirilsin!!!

Adsız dedi ki...

ya bu dizi çok güzeldi ya bitti tamam ama bari iyi sonla bitsin.Lütfen final bölümü değiştirilsin.

Adsız dedi ki...

lütfen bu kadar güzel bir dizi iyi sonla bitmeli final bölümü değiştirilsin!

Adsız dedi ki...

final bölümü değiştirilsin...final bölümü değiştirilsin...final bölümü değiştirilsin...final bölümü değiştirilsin...final bölümü değiştirilsin...

Adsız dedi ki...

mutlu bir son izlemek istiyoruz ltfn final bölümü değiştirilsin!

Adsız dedi ki...

bu siteye her gün yazıyorum diyen arkadaşlar yazmıyor lütfen madem değiştirilmesini istiyoruz dediğiniz gibi her gün yazın!

Adsız dedi ki...

final bölümü değiştirilsin.lütfen arkadaşlar yoğun istek yapalım.

Adsız dedi ki...

final bölümü değiştirilene kadar yeniden yeniden yorum yazacağım final bölümü değiştirilsin.

Adsız dedi ki...

ya bn çok özledim onlarıııı... nolur tekrarını falan versin kanal d ya!ve ltfn şu final bölümü değiştirilsin mutlu son istiyoruz halil ölmesinnn!

Adsız dedi ki...

menekse ile halilin devamini bekliyoruz.buradan sesimizi duyun lütfen.istegimize kulak verin.bu kadar insani üzemyin.

Adsız dedi ki...

lütfen yeniden bi final daha çekilsin hatta mümkünse dizi devam etsin bu kadar sevilen bi diziyi niye bitirdiniz anlamadım ki ısrarla söylüyorum devam etmeyi hak etmeyen bir sürü dizi var ve devam ediyor bu nasıl bi adalet artık bende kanald dizilerini izlemiyorum protesto ediyorum inşallah birileri sesimizi duyarda bişeyler yapar ben oyuncuların hepsini çok beğeniyordum ama en çokta menekşeyi ve halili süper bi çifttiler böyle bi aşk olamaz bütün dizi oyuncularını bende görmek istiyorum bir yerlerde ama topluca ayrıca senaryoya gelince bazı yorumları okudumda senaryo tıkandı demişler neresi tıkandı son derece önü açık bir şekilde gidiyordu ama bence sırf bitirmek için herşeyi hemen sonuca bağladılar hemde son derece saçma bir şekilde ama helal olsun uzatmayıda biliyorlar kısa kesmeyide halil ölünce bende menekşeden fazla ağladım acaba menekşenin bebeği kimdendi halildenmi mustafadanmı yani bakın dizi birçok soru işareti ile bitti mesela o kadar acılarını izledik birazcıkta mutluluklarına şahit olsaydık mesela balayına bosnaya gitselerdi almanyaya tekrar gitselerdi nostalji yapsalardı ah ah daha neler diyeceğim ama şimdilik bu kadar yeter bye.

Adsız dedi ki...

Ya ama bizi hiç dinleyen duyan sesimize ses veren yokmu? Anlatamıyoruz mu yoksa derdimizi kimseye? Mutlu bir son istiyoruz. Dizi bitmeseydi istedik hadi dinlemediniz bitirdiniz bitirdiniz bari mutlu bitirseydiniz de o kadar zaman boşa vakit kaybetmişiz diye üzülmeseydik en azından. Hadi bir hata yaptınız öyle kötü çektiniz bari şimdi sesimizi duyunda (hoş sesimizi duyuyorsunuzdur da ses vermek işinize gelmiyordur) güzel bir final çekin tekrar keyfimiz yerine gelsin boşa vakit harcamadığımıza inandıralım kendimizi olurmu lütfen..

Adsız dedi ki...

final bölümü değiştirilsin kanal dnin dizilerini protesto ediyorum menekşe ile halilin final bölümü değiştirilene kadar bizim evde kanal d açılmayacak!

Adsız dedi ki...

Merhaba, dizinin bitmesinden aradan bir ay gecmesine ramen hala "Menekse ve Halil'i" dusunuyorsam iyi bir dizi demektir. Dizinin sonu aci bitmesinden cok erken bitmesine uzuldum. Yurt disinda yasadigim icin dizi ilk bolumunden itibariyle beni icine cekip almisti. Burdaki bazilarinin yasam tarzini tam ortaya koyuyordu fazlasi vardi eksigi yoktu. Dizideki "Mustafa" karekterindeki oyuncu cok gercekci oynuyordu merak ettigim gercek hayatinda piskopat birimi? Birde Meneksenin babasi rolunde oynayan oyuncu buda cok gercekciydi. Dizinin cok basarili oyunculari vardi hepsi tam bir ekip bir butun olusturmustu bu yuzden cok kaliteli bir diziydi. Bazi diziler vardir cok hayalci olur insanlari pek etkilemez ama yinede uzun surer. Bazilarida cok kaliteli olur seyircisi coktur ama erken biter anlamis degilim. Bu diziye emegi gecen tum calisanlara tesekkur ediyorum insallah devamini cekerler yada baska bir dizide bizleri tekrar bulusturur. Sevgilerimle Neslihan, Hollanda.

Adsız dedi ki...

SİTE DUYURUSU:
SİTEMİZ SİZ ZİYARETÇİLERİMİZİN İSTEĞİ ÜzERİNE KAPANMAYACAKTIR VE SİTEMİZE DİZİNİN EKSİKLİĞİNİ HİSSETTİRMEMEK İÇİN YAZIN ÇOK İLGİNÇ FİKİRLER İLE KARŞINIZDA OLACAĞIZ.LÜTFEN BİZİ TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN!
LÜTFEN BİZİ TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN! biz sizi takip ediyoruz ama siz yorumları takip etmiyosunuz sanırım yeni bir final bölümü istiyoruz!

Adsız dedi ki...

bu dizi o kadar güzeldi ki gerek müzikleri,gerek oyuncuları,gerek konusu insanın içine işliyordu naptınız siz diziyi bitirdiniz hadi bitirdiniz bari güzel sonla bitirseydiniz! :(((

Adsız dedi ki...

bu güzelim dizinin böyle bitmemesi gerekiyor bir bölüm daha çekin ltfn değiştirin şu finali

Adsız dedi ki...

bu dünya bu kadar mı kötüleşti ya severek izlediğimiz dizilerde bile sevinemiyoruz artık :(:(:(

Adsız dedi ki...

Neden bir cevap gelmiyor bu kadar ustek uzerine ????

Adsız dedi ki...

kimse artık eskisi gibi yazmıyor bu sayfaya herhalde bıktılar yazıpta karşılık alamamaktan ama yılmayalım arkadaşlar yılmayalım...

men_hal dedi ki...

dizi biteli 1,5 ay oldu hala finali hazmedemi,yorum lanet olsun...
Merak eden arkadaşlara söylüyorum: bebek halilden tabiki...

Adsız dedi ki...

çok süper bi dizi yöntmenleri tebrik ederim ama bişi diyim berbat bi sonndu dizi aynı güzelliğiyle devam etsin o mustafayıda gerçek hayatta görsem boğazından tutup öldürürüm halil ölmiyecekti menekşe ile halil bitmemelibu dizi çok süper bişey ama yapımcılara tek sözüm yuhhhhhh bölemi yapılır insanlara onlar ağladı biz ağladık onlar güldü biz güldük böle bi son olmamalıydı dizi devam etsin o dizideki mustafayı hiç sevmiyoruz halil ve kadir çok tatlılar kadirin konuşmasına hastayızz byyy

Adsız dedi ki...

halil neden ldü yaa dizi başlasın ve halil olsun eğer halil olmassa dizi tadı olmaz menekşe ile halil burdanda belli ne güzel annesini de bulmuşlardı offf çok berbat bitirdiniz diziyi

Adsız dedi ki...

herkese katılıyorum berbat ettiler güzelim diziyi ben menekşe ile halili çok özlüyorum :( ve kanal d ye o kadar kızgınım ki inanın ki kanal d nin hiçbir programını izlemiyorum çünkü resmen bizle dalga geçtiler halil öldü :( pes diyorum da başka birşey demiyorum zaten desem de farketmez bu kadar insanın istediği şeyi yapmamışlar ben dedim diye mi yapcaklar aferin kanal d böyle devam et

Adsız dedi ki...

senaristler hayallerimizin içine en önemlisi de dizinin içine s*çtınız bravo valla!

Adsız dedi ki...

SİTEMİZ SİZ ZİYARETÇİLERİMİZİN İSTEĞİ ÜzERİNE KAPANMAYACAKTIR VE SİTEMİZE DİZİNİN EKSİKLİĞİNİ HİSSETTİRMEMEK İÇİN YAZIN ÇOK İLGİNÇ FİKİRLER İLE KARŞINIZDA OLACAĞIZ.LÜTFEN BİZİ TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN!
hani lan ilginç fikirler??????

Adsız dedi ki...

gerizekalı kanal D millet izlemediği halde bıkmadan arka sokakları yayınlıosunuz bari sabahları menekşe ile halili yayımlayın aşk-ı memnunun yerine!

Adsız dedi ki...

ya yazıklar olsun size hani yılmayacaktık her gün en az 10 msj atacaktık siz bile bıraktınız menekşe ile halili hani yeni final istiyorduk fanları bile terketti napsın artık kanal d !

Adsız dedi ki...

bu filmi tekrar çekiçeksiniz halil ile menekşe kavuşacak yönetmen bozuntusu bu filmi kaldığı yerden çekmezsen bir gün seni bulurum hesabını sorarım uyarımı dikkate almazsan hergün celladın olucam aynı oyuncular olacak benden tavsiye beni dinlemezlik etme sana bir şey yapamazsam bile hakkımı helal etmiyorum iki cihanda elim yakanda olucak senin kabusun olucam yönetmen bozuntusu inşallah bu mesajım sana ulaşır senin gibi yönetmen olmaz olsun

Adsız dedi ki...

Bakin ben 7 sene sonra gelip bunu diyorum. Menekse ile halil tek gercek diziydi 7 sene gecmis ve ben hala inanamiyorum. Bu dizinin bitmesi beni o kadar kötü etkilediki gözümde yas kalmamisdi. Ne aski memnu da ne de kurtseyit ve sura da böyle bir ask yoktu. Size yalvariyorum lütfen dizi devam gitsin ne olur. Zaten kivanc simdi dizilere ara vermis. Evet simdi benim istegim sizin icin önemsiz olabilir ama o kadar cok kisi bunu isterdiki lütfen devam gitsin yada en azindan hayranlar icin bitane daha final cekin lütfen. Onlari hala cok düsünüyoruz lütfen bunu ignore etmeyin. Lütfen...:(

Adsız dedi ki...

Yaa gözlerim MOS mor kesildi. Ruyalarima girdi dizinin sonu. Hepsinden en Cook ben agladim. Piskolojim bozuldu. Yuhhh bizim türk insani zaten bütün bir trajedi. Keske Halil ölmeseydi babasi ôlseydi. Hatta BI an annesi öldu zannettim . öyle olsa yine iyidi . yuh be bide o kôprü....balayina gidemeden old cok aci bosna ya gidemeden oldü....

Menekse ile Halil Bilgi Edinme

Google