3 Haziran 2008 Salı

Yuksel Aytug-Menekşe ile Halil gerçeği


SEYİRCİ isyanda... "Menekşe ile Halil'e böyle final olur mu? Halil niye öldü?" diyorlar. Bir kısmı da "Zaten gerçek hayatta türlü acıyı yaşıyoruz. Bari severek izlediğimiz dizilerde mutluluk yaşayalım" görüşünde. Ben Menekşe ile Halil'in hikayesini sevmiştim. Namus cinayetleri ve töreyi, ağdalı melodramlara vardırmadan, tüm gerçekliği ile gözler önüne seriyordu. Öyle ki, dizinin baş kadın karakteri Menekşe, Dünya Kadınlar Günü'nde tecavüze uğramıştı... Dizinin finali de farklı ve "gerçeğe yakın" oldu. Zira dünyada her şey güllük, gülistanlık değil. Bazen gerçekleri görmek için birilerinin sertçe dürtmesine ihtiyaç duyuyoruz. Menekşe ile Halil işte öyle yaptı.


Sabah Gazetesi-Yüksel Aytuğ

28 yorum:

seda dedi ki...

Dizinin finalini hiç beğenmedim,hala da içime sindiremiyorum.Gerçek hayata uygun oldu ama bu bir diziydi ve dizilerde bir an da olsa gerçeklikten sıyrılmak istiyoruz...
Kesinlikle sonuç bu olmamalıydı...

Adsız dedi ki...

Harika bir diziydi yeniden başlasın lütfen MAHSUN KINAY

Adsız dedi ki...

her hafta ilgi ve heyecanla izlediğim tek diziydi çok seviyorduk tekrar söylemek istiyorum yeniden başlasın yetkililerden rica ediyoruz.

Adsız dedi ki...

yaa neden böyle bitirildi yaaa gelmiş geçmiş en güzel diziydiiiiiiiiii yaaa bu son yakışmadı yapımcıları kınıyorum

ela_menekşe dedi ki...

hayatımda seyrettiğim en mükemmeldiziydi böyle bitmemeliydi....

Adsız dedi ki...

yazıklaaaar olsun yaaaa nasıl kıydınız bu diziyeeeeeeee...en mükemmel senaryo,oyuncular,müzikleri muhteşemdi bizleri derinden etkiledi yazıklar olsun....

Adsız dedi ki...

dızının hıc bır bolumunu kacırmadan ızledım.mukemmel bır dızıydı.ama boyle son olmamalıydı.fılmde basrol halıl menekse degıl mustafaymıs.

men_hal dedi ki...

işte seyirci bu kadar aptal yerine konur? adam şalşörü boşattı halilin üstüne ama polisler kurşun yapdırdı adam yıkılımadı gerçekçilik anlayışına bakrmısın? halil madem ölecekti kamyonun altında kalsa daha mantıklıydı? bence bu dizinin adını mustafa ile menekşe koysaysınız?!!!! Rezil ettiniz be diziyi dizi biteli ne kadar oldu hala hırsımdan deli oluyorum ve bu yazıların yetkililere ulaşmasını ümid ediyorum.

Adsız dedi ki...

hiç bir bölümünü kaçırmadığım bir diziydi nerdeyse bu zamana kadar sevdiğim tek diziydi hastasıydım ben bu dizinin çıktığında dünya ile bağlantım kopuyordu çünkü oyuncular harika müzik harika senaryo harika ve siz her yönden harika olan bu diziyi bitirdiniz iyi halt ettiniz hadi madem tadında kalsın diye bitirdiniz zaten bizi üzdünüz neden acı sonla bitirdiniz insan mutlu sonla bitirirde bizde bitti diye üzülürken bari iyi bitti diye sevinirdik lütfen yetkililere sesleniyorum yeniden yapın bu diziyi hadi yapamadınız diyelim bari sinema tarzı bişey yapın lütfennnnnnnn o kadar saçma sapan diziler devam ediyor bitire bitire menekşe ile halili bitirdiniz bitirene beddua ediyorum zaten.

men_hal dedi ki...

dizinin başında söylenen olmuş kavuşmak için ayrılmayı göze alırmıymışşşşşşş ya zaten menekşe ile halil yanyana iken ayrı olmanın acısını çektiler 36 bölüm...evlendiler garibim halil tek bölüm pijamalarıyla rahat rahat yatamadı. 36 bölüm ağladılar yaaa??? nerede kavuşacaklar? öteki taraftamı? YETKİLİLER KARTAL TİBET HÜLYA KOÇYİYĞİT SON HIÇKIRIK GÖKLERDE BULUŞTURACAK BİZİYİMİ ÇEKİYORDUNUZ!!!!! bari ikiside ölseydi? ya menekşe karnını okuşuyo ben hala saf gibi halil bi yerden çıkacak diye bekliyorum. BAri bir sinema filmi ile falan kuratrın bizi.. yazık bu seyirciyeeee

Adsız dedi ki...

turk polısı bu kadar acız gosterılemezdı.fılmın basından berı mustafa aranıyo ne hıkmetse bı turlu yakalanamadı.36 bolumun hepsınde acı cektıler.bu kadar da olmaz yanı.

Adsız dedi ki...

yeniden son bölümü cekin lütfen..menekse rühya görmüs olsun!! lüüüütfen üzmeyin bizi

Adsız dedi ki...

ya lütfen menekşe ruya görmüş sansın bitmesin bu mukemmel dızı lütfen yetkılıler bir dizinin bukadar hayranı varken bitmelimiydi ya herseyiyle super bir diziydi niye bukadar cabuk bıttı

Adsız dedi ki...

ya duyun bukadar ınsanın sesını görün yazdıklarını bu dızı devam etsın son bölümde yasanlar hepsı ruya olsun devam ettırın mukemmel bı dızıydı bu ya bukadar guzel olan bir dizi bukadar kolay harcanamaz bıtemez

men_hal dedi ki...

ŞUNU SÖYLEMEK İSTERİMKİ ŞUAN YAZDIĞIM YAZI BU DİZİ İLE İLGİLİTÜM SİTELERDEDE VAR TEK AMAÇ YETKİLİ BİRİLERİNE ULAŞMASIDIR... OKUYACAĞINIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.
Merhaba öncelikle şunu belirtmek isterimki umarım bu konu gerekli kişilere (K.TATLITUĞ, S.AVCI ve dizi ile ilgili diğer yetkililere) ulaşma şansı olur ve okunur. Uzun zaman sonra izleyiciye bu denli temiz aşkı tattıran gönlümüzde yeni bir kıpırtı oluşmasına neredeyse gerçek aşkın var olduğunu sanmamıza sebep olan ve menekşe ve halille gönlümüzde kurduğumuz aşkı yerlebir eden senalistlere söyleyecek söz bulamıyorum. Belki bazı arkadaşlar duygusal yaklaştığımı düşünebilir. İsterseniz konuya birde mantıklı açıdan bakalım. Menekşe evliliğin ilk günü tecavüze uğramıyor ama dizinin ortasında tecavüze uğruyor, menekşe ile halil abisi ve gözüdönmüş babasından namlunun ucundan ölümden dönüyor ama erkekliğini sonradan kazanmış kişiliği zayıf bir adam tarafından halil gibi bir karakter ölüyor. Mustafa gibi bir adamı dizide resmen FBI ajanına çevirdiniz. Türk polisinin gücünü yerle bir ettiniz..Halil ile menekşeyi lokantada 2 ekip koruyacağına 1 ekipte dışarı koyun be adam? tamam bu kadar oyun dizinin ilerlemesi için gerekli olabilir.Hadi menekşenin tecavüzünüde yuttuk halilin onu ne kadar sevdiğini göstermek için topluma mesaj vermek için yaptınız diyelim? Peki halil neden öldü? İzleyici neye üzüleceğinin şaşırdı? halilin öldüğünemi yoksa mustafa gibi biri tarafından öldürüldüğünemi? Bu saf temiz aşka yakışmadı bu final... Bu diziye ekip kadar izleyicide emek verdi gönüllerimizi verdik. İnandık beraber güldük beraber ağladık .Halil gibi bir karakter zaten dünyada yok dizide bile yaşatmadınız?
Konuyu toparlamam gertekirse Halil gibi bir karakteri bize tanıtıp halili gönlümüze nakış gibi işleyen gönlümün şark köşesi KIVANÇ'a, Menekşe gibi her koşulda; tecavüze uğrayan, dayak yiyen, ezilen bir kadının nasıl ayakta durabileceğini sevgisine aşkına asılan ,gönüllerimize işleyen gözyaşlarıyla SEDEF'e, Ve bu tertemiz aşkı ilk önce bize yutturup sonra finalde bizi kahreden kelimelerin kifayetsiz kaldığı senalistlerimize çok teşekkür ediyorum. Oyuncularımızdan ve senalistlerimizden bir konuda hassasiyet göstermelerini ricA ediyorum: Biz oyuncu ve izleyici bir bütünüz.. Bizim fikirlerimiz gerçekten önemli izleyiciye kulak verin. Verilmeyecekse bu tarz sitelerin hepsi kapansın. Bizleri bir grup eşşşeek kafasına göre mail atıyor yerine koymayın... Son bölümdeki performanslarıyla KIVANÇ'A ve SEDEF'E sonsuz teşekkürler... BİZLERE BÖLE BİR AŞKI YAŞATTINIZ ÇOK TEŞEKKÜRLER...
'' LÜTFEN BANA BİRİ MUSTAFANIN NEYİ KAYBETTİĞİNİ SÖYLESİN DİZİDE HER İSTEDİĞİNİ ALDI? KAYBI NEDİR MUSTAFANIN? HAYATIMI? PEKİ HALİL!İN KAYIPLARI????

Adsız dedi ki...

bu dediklerimizin hepsi boş arkadaşlar. bizi adam yerine koymuyorlar baksanıza

men_hal dedi ki...

evet aynen dediğim gibi bir grup eşşek mail atıyoruz gerçek bu...

Adsız dedi ki...

eninde sonunda biri duyacak sesimizi yoksa siteyi başlarına yıkarız özellikle o senaryoyu yazanlar varya onların başına başına.....

Adsız dedi ki...

Ben hayatımda hiçbir diziye böle bağlanmamıştım.Çok güzel bir diziydi keşke 1 sezon daha devam etseydi ki edebilirlerdi ancak halili öldürerek tüm konular kapandı.Kanal d de tekrar yayınlanmasını istiyoruz..

menekşe dedi ki...

ya nolursunuz bitirmeyin yönetmenim nolursunuz yalvarırım çok seviyorum ben menekşeyle halil dizisini siz bitirince şok oldum ve delirdim yani nolursunuz yeniden başlatın yeni bölümüyle yalvarırım nolurr kırmayın bu kadar kişiyi uluç bayraktar yönetmenim nolurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

menekşe dedi ki...

ya lütfen kırmayın bu kadar kişi yi lütfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn:(

menekşe dedi ki...

siteyi bozarız başınıza yıkarız ya bi cevap verin ya

menekşe dedi ki...

aşkım halil cnm menekşem sizi çok seviyorum ve ben bir kız olarak menekşe ile halilin yaptıklarını çok haklı buluyorum cnm menekşem cnm halilim

Adsız dedi ki...

arkadaşlar aslında ne desek boş
1 sezonluk bir dizi diye ne imza günü düzenlendi,ne seyircilerle yorum paylaşıldı
biz yürekten seviyorduk ama onlar reyting deli olmuş bir gruptu
neyse bari eski bölümleri çıksa kanal d den
büyük bir topluluk kayboldu bence...

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar bnce bu filmde halilin ölmesi iyi olmadı ve herhes ginbi bnde üzüldüm hatta ağladımda ama bi düşünn mustafa ölseydi film nasıl biterdi!

heaven dedi ki...

ben böle final görmedim...
hiç bir bölümünü kaçırmadım hep sonunda mutlu olucaklarını düşünüm..belki de bölesiine gerçek bi aşkı izleyip buna inanmam gereken bi dönemdeydim ama herkes gibi bende bu aşka inandım...belki sadece bi diziydi ama mutlu olmalarını herkes gibi bende istedim...ama kimsenin istedii olmadı...MUSTAFA dışında...
sanki başrol onundu...onun istedii oldu...onları ayırdı...menekşe ilk bölümde zorla ewlendirildi,dayak yedi,tecawüze uuradı...sorada ewden kaçtı...halilse menekşeyi hayattaki her şeyden çok sewdii menekşe de onu...menekşeyi bekledi...ewlendiler...menekşe tecawüze uuradı halilse her şeyiyle menekşesini yalnız bırakmadı...belki de herkes bu noktadan sora belki de gerçek aşkın war olduunaa inanmaya başladı ama bizim canımız,gözbebeğimiz senaristlerimiz final bölümünde emenkşesini hayattaki her şeyden çok sewen haliliii öldürdü hemde mustafa tarafından....işte belkide o an isleyicii bu aşkın bitmiş olduuna inanmadı...kimse k.bakmasın gerçek bi aşkı anlattık halil menekşe için öldüü gibi şeylerr bisi inandırmas...
hayatta üç dizideki aşka inandım menekşe ile halil,gümüş we arka sıradakilerde ibo sibel aşkı...hepside birbirinde güsel aşk hikayeleri...
menekşe ile halil için yüksel aytuğ herşeyin güllük gülüstanlık olmadıı gösterildi gibi bişi demiş..eet öle oldu ama ölen kişi nie halil...neden ben bunu anlamakta güçlük çekiorum ya da neden bu kadar erken bitti...en azından biras daa uzatılabilirdi...bu aşk biraz da kuwwtlendirilebilridii ama olmaadıı...
bi de şöle bişi wardı ki türk polisi aşağılandı...birincisi mustafayı bi türlü kendileri yakalayamadı...(hastanede halil we kadir yakaladı)ikincisi mustafa yakalandı we sora hastaneden kaçtı...bütün gün polis kıyafetleriyle ortada dolaştı we polisler yine bulamadı... we sonun restorandaki çatışmada mustafa,mithat we BÜYÜK AŞKIN BAŞROL OYUNCUSU HALİL öldü...
SAÇMALIKTI...
ama ben yinde oyuncularımısa we kamera arkasında çalışan herkese teşşekkür ederim ama hala kızgınım böle bitmemeliydi...

Adsız dedi ki...

ya evt ya final, çok kötü bitti.hala izledikçe ağlıyorum.sonu mutlu bitmeliydiiii.halil ölse tamam da bide menekşe hamile kaldı.

Adsız dedi ki...

Koskaca dünyada kaçacak yer mı kalmamıştı yaa

Menekse ile Halil Bilgi Edinme

Google